Sexesemesky 2/2
by: Kayleigh
AU- - -
Je skoro půl druhé ráno, když Louise probudí vibrace jeho mobilu.
'Víš, neměl bych používat žádné číslo, které v práci dostanu.'
Louisovi chvíli trvá, než mu dojde význam SMSky. Pak se usměje, ztiší zvuk u filmu, u kterého usnul a soustředí se na odpověď. 'Oh, a proč jsi kvůli mně porušil pravidla?'
'No, mohly to být ty vlasy, nebo ten zadek, anebo možná to, že ses na mě díval, jako bys nechtěl nic jiného.'
Louis se potěšeně zasměje, je vtipný.
'Nedělej, že nemáš ani ponětí, jak sexy jsi ;)' , pošle mu nazpátek, zatímco si skousává rty v jemně provokativním úsměvu.
'Viděl jsi někdy SVŮJ zadek?'
'Fanoušek? Jsem si jistý, že bych mohl přijít s něčím zábavným, co bychom s ním mohli dělat…' Louis se na chvíli zarazí, jestli nezašel příliš daleko. Povzdechne si. No, jestli ano, tak prostě do té restaurace už nikdy nepůjde.
'Největší. Rád bych ho znova viděl, jestli bude zbytek souhlasit.'
'Zlato, můžeš vidět cokoli chceš, abych byl upřímný. A abych upřímný i zůstal, totálně bych ti chtěl vykouřit, kdyby byl zbytek pro.' Louis si olízne rty nad tou představou. Bože, ten kluk je sexy.
'Smím nebo nesmím napsat, že jsem právě nahlas zasténal jenom při tom pomyšlení? Wow. Ano, prosím…'
Louis ze sebe podvědomě vydá hrdelní zvuk a chvíli vydýchává tuhle představu a fakt, že se tohle děje, než je schopen odpovědět. 'Vsadím se, že chutnáš výtečně. Slintám jenom když si představuju tvůj penis v mé puse.'
'Ještě chvíli a budu si kvůli tobě muset vyhonit.'
'Přál bych si, abych s tím mohl něco udělat…' Louis na chvíli zaváhá, ale když už zašel tak daleko, měl by to dotáhnout až do konce. 'Mohl bys mi vyšukat mozek z hlavy. Jsi tak sexy, že bych ti dovolil dělat se mnou cokoli.'
'Kurva, musíš mi říct svoje jméno, abych ho mohl křičet, až se udělám.'
'Louis,' olízne si rty, jeho plná erekce se vzdouvá boxerkám, ale Louis udržuje s vypětím všech sil obě ruce na mobilu.
'Louisi, kurva, můžeme si prosím zašukat?'
'Tak moc tě chci, hned teď! Normálně nedělám takovéhle věci, ale jsem doprdele rád, že jsem ti nechal svoje číslo na stole.'
'Jsem tak kurevsky rád, žes mi dal číslo. Já takovéhle věci nedělám NIKDY, ale teď tě chci tak, jako nikdy nikoho jiného před tím.'
Louis se opře o sedačku, tvrdě si skousává rty. 'Celý večer jsem myslel jenom na to, jak moc bych tě chtěl vykouřit.'
'Prosím, slib mi, že zítra přijdeš. Potřebuju tě znova vidět.'
'Zlato, vyjím v té restauraci všechno do posledního drobečku, pokud to bude znamenat, že tě pak můžu vykouřit.' Louis se pro sebe usměje. Je si zatraceně jistý, že tohle je sexemeskování, což nikdy předním nedělal. Jenom doufá, že v tom nestojí za hovno.
'Zítra nemůžu, ale mohl bys přijít pozítří.'
'Budu tam. V kolik končíš?'
'Hned jak přijdeš.'
ČTEŠ
Larry Stylinson smut collection [CZ]
Fanfiction• All credits goes to oficiall author • start. |07|12|17| end. - cover by AndreaBaginov. • -larryxox-