Meet la Pitești

1.8K 11 0
                                    

Personaje:
Sebastian(Eu): Un băiat de 17 ani, cu viitorul in față.
Diana C: YouTuber cu peste 100k
David: Prietenul meu cel mai bun, colegi de la grădiniță, actuali colegi la liceu si stam in aceiasi banca.

Ok, sa incep prin a spune că pe data de 9 decembrie se organizează un meet la Pitesti, unde vin mulți YouTuberi precum Selly, Muntenii, Diana C, Alvarez, boddy si THEOXXH etc.

Eu sunt Sebastian, dar prietenii imi spun Seby, porecla mea in grupul de prieteni este Kawii.

*INAINTE DE MEET CU 2 ZILE*

S - EU si D - DAVID

S - Ba, ca tot ziua mea e azi, vii cu mine la Pitesti la Meet sâmbătă, ca sa imi serbez oarecum ziua de naștere.
D - Da frate, imi iau si eu bani?
S - Da, ia 50 sau undeva 100 lei, sa mergem si la film si apoi sa stam la meet.
D - Ok, dar acum hai la liceu, avem primele 2 ore cu diriginta, si stii ca aia ne arde.
S - Da, ai dreptate.

*ZIUA MEET-ului*

S - Aia e frate, vin vloggeri la al 3-lea meet din Pitesti.
D - Da, păcat ca l-am ratat pe al 2-lea.
S - Mda, hai sa mergem la film, in 3 ore e meet-ul.
D - Haide frate, ca vreau sa prind primele rânduri.

*PESTE 3 ORE*

S - Ce tare ă fost filmul frate. Mai ales la faza cand a bubuit Audi-ul ala A8.
D - Da frate, dar cam multi bani irositi.
S - Ma rog, hai repede ca văd că se deschide usa la sala.
D - Hai, aleargă.
S - Ok, dai drumul la picioare, mosule.
Am ajuns si am luat locuri in primul rând, eram eu, David si Vloggerii. Dintr-o data, Diana C vine pe marginea scenei si se dezechilibreaza, căzând.
In 2 secunde eram in picioare si cu ea in brate. Am lasat-o jos.

Diana - Dia

Dia - Multumesc mult!
S - Nu ai pentru ce, doar vreau sa ma fac salvamontist
Dia - Ce frumos, oricum, eu sunt Diana, tu cum te numesti?
S - Din fericire, stiu cine esti, eu sunt Sebastian, dar prietenii imi spun Seby sau Kawii.

*PERSPECTIVA MEA*

OMAIGAD, tocmai am salvat-o pe Diana C. O fata foarte frumoasa, deșteaptă si foarte de treaba.
David râde in spate ca handicapatu', dar lasa-l.

*PERSPECTIVA DIANEI*

Tocmai am căzut de pe scena, iar un băiat pe nume Seby m-a salvat, e super drăguț, puternic și cred că merge la sala, după abdomen. CE păcat ca sunt cu Alex Alvarez.

S - Ce-ai zice sa mergem la un suc sau ceva?
Dia - Desigur, dar nu stiu ce ar zice Alex.
S - Alvarez sta acolo, nu-i pasa ca era sa te ranesti, el își vede de treabă cu ceilalți vloggeri.
Dia - Da, ai dreptate, ma duc la el si ii dau papucii.
S - Nu te oblig, faci cum vrei.

In acel moment, Diana merge la Alvarez, ii da o palmă si pleaca nervoasă de lângă el.

Eu eram: Mama, Diana C s-a despărțit de Alvarez pentru mine.

Diana vine la mine zâmbind si imi spune:

Dia - La ce oră esti liber după meet?
S - Oricand, dar sunt cu el (si i-l arat pe David). Dar oricum nu se supăra, imi e dator.
Dia - La 19:00 e bine?
S - Da, oricum eu raman tot aici in sala până atunci. David cred ca pleaca prin mall.
Dia - Ok, si unde ai vrea sa mergem?
S - La sala de jocuri, la KFC si la Altex, ne jucam pe aici pe la PlayStation-uri.
Dia - Ok, atunci ne vedem după meet.
S - Bine, baftă.
Dia - Multumesc.

După acel mulțumesc, Diana m-a pupat pe obraz, si Alvarez s-a incruntat.

Alv - Alvarez

Alv - Las-o pe Diana in pace.
S - Imi pare rau, ea a căzut de pe scena  si eu doar am prins-o, tu ai stat acolo cu vloggeri fara sa zici nimic.
Alv - De asta s-a despărțit de mine?
S - Din cate se vede, da.
Alv - Ok, dar nu ma intereseaza, las-o in pace.
S - Nu pot, o plac si vom avea o întâlnire.


O relatie cu Diana CUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum