După ce am avut acel dialog cu Alvarez, David imi spune:
D - Ce zici ma, ti-ai facut deja iubita?
S - Nu încă, doar mergem la o întâlnire pe aici prin mall.
D - Ok, eu o sa raman pe aici până terminati voi, dar Alvarez ce ti-a zis?
S - Mi-a spus sa o las pe Dia in pace.
D - Păi?
S - Nu stiu, oricum, eu am intrebat-o daca ar vrea să mergem la o cafea, si a ca da. Oricum, ai 3 lei, sa iau un pachet de țigări? Ca vreau sa păstrez niște bani pentru întâlnirea cu Dia.
D - Da ma, ia.
S - Stai, mergi tu sa cumperi.
D - Bine, dar de care?
S - Pall Mall albastru cu bila.
D - Bine.
David pleaca, iar sala se face plină, si meet-ul incepe.
Trec 10 minute si vine randul Dianei sa vorbeasca pentru public, si ma cheamă si pe mine pe scena.
David intra fix cand urc pe scena si se mira.
Diana imi spune in soapta:Dia - Zi si tu ceva despre content-ul de pe Youtube si despre canalul tau daca ai.
S - Ok, am sa incep.Discursul meu suna cam asa:
"In primul rând, content-ul din România a crescut datorită DissTrack-urilor vara trecută. DissTrack-urile nu mai prind deloc in acest moment, sunt un trend mort, ca si Provocari Nebune. Eu v-am sfătui să creați voi un trend nou pentru a creste pe Youtube in anul 2018. Daca aveti nevoie de idei, puteti intra pe canalul Sebastian Kawii si sa imi trimiteți mesaje private pe facebook, gmail sau pe youtube pentru sfaturi si idei originale. Multumesc Dia pentru invitatie!"Highman - H
Selly - Sy
Highman spune la microfon:H - Seby sau Kawii, cum vrei, rămâi alături de noi pe scena.
Sy - Da, rămâi aici, te pricepi, vreau sa ma uit la câteva din clipurile tale.
Organizatorii au băgat clipuri de pe canalul meu, daily vloguri sau challenge-uri originale, neaparute in Romania.H - Un content original si de calitate, imi place camera si editing-ul, in cât timp faci un clip de genul?
S - Păi, un challenge il fac in 6 - 7 ore cu filmat si editing. Un daily il fac in 3 ore cu editing, si normal, toată ziua cu filmat.
H - Da, tu nu te-ai intrebat niciodată de ce ai doar 2k abonați la o asa calitate?
S - Nu, eu sunt bucuros cu ce am.
H - Foarte bine. Asa trebuie sa gandim toți.
Dia - Da, haideți să dăm un subscribe la Sebastian Kawii sa il ajutăm să faca macar 50k.
S - Multumesc Dia, dar chiar nu e nevoie, eu vreau sa cresc corect.De unde, in 5 de minute aveam 16k abonați.
Dia spune la microfon:
Dia - Kawii vino până la mine sa iti spun ceva.
Eu merg la ea, si cand ajung fata in fata cu ea, ma sărută pasional, si toata lumea aplauda, inclusiv David, dar Alvarez se enervează si se face roșu la față.
In acel moment, m-am blocat, nu am mai putut spune nimic si am ramas uimit de sărut.S - Oh, Dia, ce frumos a fost.
Eu zic la microfon:
S - Dia, vrei sa fii iubita mea?
Si Dia la microfon:Dia - Daaaaa!
Si din nou, toată lumea aplauda.
CITEȘTI
O relatie cu Diana C
FanfictionEste un *FANFICTION*, este doar o poveste, nu am fantezii în real life cu ea.