Descriere

2 0 0
                                    

Ea...un demon.
El...un hacker
...…………………………………………………
El? In urma unui accident, si-a pierdut parintii din cauza unui mesaj banal, la doar 14 ani. Dupa asta, a invatat tot ce trebuie ca sa devina printre cei mai buni hackeri din lume.
Ea? Pai de ea nu se spune multe? Face parte din familia Regala Demonica din Iad. Ea este numita "Printesa demonica". Parintii ei sunt cei mai populari. Mai ales tatal sau. Ati auzit de drac? Pai este tatal sau. In prezent are doar 15 ani, dar daca te intalnesti cu ea...mai bine nu. I se spune " Printesa demonica" deoarece la doar 2 ani a inceput sa invete blesteme. Se spune ca poate sa vina printre noi, iar tu nici nu iti dai seama ca este fix langa tine...sau iti e chiar prietena...
El? Are parul castaniu, un zambet de inger. Este doar un baiat din lumea noastra, dar chipul sau este atat de frumos incat te gandesti daca este inger sau...doar o persoana normala.
Are doar 18 ani, sta singur intr-o casa foarte mare. Orice persoana ar vrea sa stea acolo.
Ea? Par negru, o fata atat de frumoasa, nu e de mirare de ce toate fetele sunt geloase. Vrea ca mereu sa fie totul perfect.
El? Nu ii pasa atat de mult de note, dar daca e vorba sa sparga un site, el este primul. Nu vrea sa faca rau...vrea doar sa se distreze, si sa fiu sincera, cine nu ar vrea sa devina hacker. Incearca foarte mult sa tina acest lucru secret. Este putin timid, dar cand vine vorba de prieteni, se ia si la bataie daca e nevoie.
Ea? Nici sa nu o jignesti ca altfel nici nu te mai trezesti. Nu a plans niciodata si ii place cand vede lumea suferind.
El? Shin
Ea? Mizuno

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 07, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata sau moarte?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum