Diana benim yanımda oturuyordu çok mutluydum ta ki öğretmen gelene kadar. Öğretmen sınıfa girdi aslında ben hoca diyorum ama arkadaşlarım "hoca camide"diye dalga geçiyorlar. Neyse öğretmen sınıfa girdiği andan itibaren hayatım karardı sanki, kurallar kurallar kurallar okulun ilk gününden okuldan nefret ettirdi. Öğretmenin adı Jo idi herkes o öğretmenle dalga geçiyordu neymiş işte Jo erkeklerin adıymış. Neyse okulun sonuna kadar tüm öğretmenlerimle tanıştım Diana ile.Okul bitti. Diana ile okuldan çıktık Cup isimli bir cafe ye gittik annem bizi orada bekliyordu ikimize de okulumuzun nasıl geçtiğini sordu ardından arkadaşlarımız ile iyi vakit geçirdiniz mi diye sordu. Annemin sorularını cevaplandıktan sonra eve gittik annem ve babam biraz gergin gibiydi Annem ve Babam bize birşey söylemeye çalışıyorlardı. Ama anlatamıyorlardı.
Son üç iki bir annem ve babam ayrılmış bu gün okulda yeterince sinirlenmiştik ve annem le babamın anlattıkları.
Şeyden sonra evi terk edip gittik yanımızda sadece 100 ₺ vardı ikimizinde. Bir restoran a girip karnımızı doyurduk sonra ise arkadaşımın evine gittik. Bir kaç günümüzü orada geçirdikten sonra artık eve gitme vaktimiz gelmişti. Yol 2 saat sürdü. Eve geldiğimizde torpidonun üstünde bir not vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Günlüğü
Romanceiki kardeşin macerası, hem aşk hem macera hem de dostluk, hadi gelsenize!