אה רק רציתי להגיד שמה שנתן לי את הרעיון לפאנפיק הזה היה כול הפאנארטים שראיתי של חברי פיירי טייל בתור פיראטים
....................................יום אחד בלי שום הזהרה איגניל נעלם והשאיר את נאטסו לבדו בעולם.
וכאן סיפורנו מתחיל.
*כעבור 10 שנים*
נאטסו שוטט בעיר הגדולה ומלאת הרוכלים ביחד עם שותפו החתול האפי-נאטסו מצא את האפי שהיה ילד קטן ומאז הם לא נפרדו.
בזמן שנאטסו הסתובב בעיר הוא שדד כמה חניות ונכנס לכמה קטטות.
לאחר שעתיים הוא התחיל ללכת לספינה שבה שירת-ספינת פיראטים בשם פיירי טייל, המשפחה של נאטסו וגם אחת מספינות הפיראטים המפורסמות ביותר בעולם- בגלל שלכול הצוות היה כוח קסם חזק ביותר.
לאחר שהגיע לספינה הוא ראה ששאר הצוות לא נמצאים. כנראה עדיין מסתובבים בעיר. אז ירד לסיפון התחתון לאכול משהו, הוא שמע צעדים ועלה מייד למעלה עם האפי מאחוריו.
בסיפון העליון הוא ראה את חיילי המארינס-חייל הים, שרדפו אחרי פיראטים.
נאטסו סינן קללה והלך לעברם בנינחות,
היו שם שלושה אנשים, שני נערות ונער, כולם נראו בגילו- לא בעיה.
"שלום לכם, אני יכול לעזור במשהו?"
"אתה חלק מהצוות של הספינה?" שאל הנער בגסות
"כמובן אם לא מה אני עושה כאן?" עניתי
"אם כך אני מוכרח לעצור אותך, זוהי ספינת פיראטים מבוקשת, וכול חבריי הצוות מבוקשים, אז בוא איתי ואל תעשה בעיות."
צחקתי לו בפנים ואמרתי "כאילו שאני אעשה את זה ילד שמנת"
הוא וחברותיו התכוננו לקרב עם הרובים שלהם בזמן שאני עמדתי חשוף בלי כלי נשק.
הם התחילו לירות ואני התחמקתי בקלילות בזמן שאני מתקרב אליהם,
הגעתי אליהם והבערתי את ידי-כישוף אש מיוחד במינו של קטילת דרקונים שאותו איגניל לימד אותי-
"אגרופי הברזל של דרקון האש!" צעקתי ועילפתי את הנער ואחת הנערות,
הנערה שנשארה בהכרה וכנראה לא מתה נראתה מפוחדת הייה לה שיער בלונדיני ועיניים חומות.
" כשף אש... אתה סלאמנדר?!"
"אני מעדיף את השם שלי נאטסו, אבל כן ככה אנשים מכנים אותי"
האפי עמד בצד ונראה מרוצה מעצמו מסיבה כולשהי.
לבסוף היא נעמדה ולקחה מפתח מוזר מהחגורה שלה.
"שער השור היפתח - טאורוס!" היא צעקה והיה אור חזק
שור הופיעה משום מקום,
"לוסיייי-סאןןן אני אגן על הגוף המושלם שלך בחיי!" צעק והסתכל על החיילת ששמה לוסי.
הוא היה עם גרזן אז הנחתי שהוא אוייב
תקפתי אותו בחוזקה והוא נפל ונעלם, הוא היה מאוד חלש ולא הבנתי למה החיילת זימנה אותו, אם אני לא טועה מעולם הפיות השמימימימיות...?
"אתה... חזק! אל תדאג כרגע אני נסוגה אבל אני מבטיחה לך שאני עוד אביס אותך!"
צחקתי ואמרתי "כן כן בסדר"
עברו כמה דקות ושאר החברים הגיעו סיפרתי להם מה קרה הם צחקו והמשכנו לשוט.
הלכתי לקפטן של הספינה מאקרוב,
"תגיד... יש בכלל התקדמות במסע שלנו? אנחנו הרי מחפשים כבר שנים את הכוח קסם הגדול הזה שסבא שלך גילה"
"נאטסו... קשה לי להודות בזה אבל אתה בין העשר הכי חזקים בספינה ואתה אמור להבין, אני מתחיל להרגיש כוח קסם גדול כבר כמה חודשים אנחנו כרגע עוקבים אחריו אבל יש לי משהו לספר לך....
מי שאנחנו באמת מחפשים זה מכשף אפל גדול אולי הכי חזק בימינו, המשימה שלנו זה להביס אותו ולקחת ממנו את כוחות הקסם שלו אני ארחיב אחר כך אבל בנתיים לך לישון"
הנהנתי ובדרך למיטה ניסיתי לעקל את כול המידע מכשף אפל, הכי חזק בעולם, בילתי אפשרי לנצח אותו, רוצים שאנחנו ננצח אותו
טוב זה יהיה קלי קלות.
קפצתי על המיטה-ערסל שלי ושקעתי בשינה עמוקה.
YOU ARE READING
Fairy Tail- Pirate Stail
Fanfictionבעולם שבו קסם הוא דבר נדיר שרק 10% מבני האדם קיבלו מלידה יש לא רק קסם אלא גם פיראטים הסיפור שלנו הוא הסיפור על ספינת הפיראטים פיירי טייל שבה אגדות התחילו ואגדות המשיכו להתקיים