#SOMA

50 3 1
                                    

-DEMEK KI KÖMÜR SADECE BIR EVI ISITMAZMIS. YAKABILIRMIS DE MILYONLARCA CIGERI.-

Bu gun k'ömür' kokuyordu sokaklar. Bu gun sagcisinin solcusunun kalpleri ayni yerde atiyordu SOMA da. Milyonlarin yuregini dagitan yerde. Cok sukur ki benim abim, babam, arkadasim oralarda degil ama bu acimi hafifletmeye yetmiyor.Orada ölen her isci Turkiyenin babasi, Turkiyenin abisi. Her bir ölü milyarlarca feryat.Neydi ki onlarin suclari ? Evde bir parca ekmege hasret olan ailelerine ekmek parasi goturmek mi ? Alnindan akan her terin karsiligini almak mi ? Eger onlar bu kadar masumken öluyorsa ölümün en kotusunu bizim tatmamiz gerek.Onlar orada gocuk altinda kacacak yer olmayinca  olume kendilerini gururla teslim eden insanlar, babalar, abiler, evlatlar siz bu ulkenin gururusunuz.

Ellerinde bir parca ekmege sarili olume gozlerini yuman bir carsaftan daha beyaz olan insanlari sehit verdi bu gun Turkiyem.O kadar utaniyorum ki bu gun suratimda acan her tebessum icin.Yasitlarim oralarda komur yiginlarinin altinda can verirken ben burada hayat gunluk guneslikmis gibi yasiyordum. Siz, ruhlari devletin kirletmeye korktugunuz carsafindan beyaz olan insanlar.Korkmayin,sizin cizmeleriniz bu ülkenin en temiz seyi.

Affedin bizi guzel insanlar.Sizi bunca gun hatirlamazken bir olay oldugunda hatirladigimiz icin affedin.

Korkmayin cennetin beyazligi kirlenmez sizin beyazliginizdan. Abilerim, babalarim, arkadaslarim... Hakkimiz size helal olsun

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

#SOMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin