Popošla jsem do velkého obývacího pokoje. Na křesle seděl kluk měl hnědé vlasy s nepatrným nádechem do ruda a klobouk. Jednu nohavici měl vyhrnutou nějaký nový styl ? Vypadá spíš jako debil. Došla jsem blíž k němu a on se ihned objevil u mě. Sledovala jsem jeho smaragdové chladné oči Voníš usmál se na mě Mám to brát jako kompliment? Nebo jako uchýlismus ? Laito! Nech ji! křikl někdo na schodech. Již zmiňovaný Laito prskl jako kočka a hupl na křeslo Reiji Sakamaki představil se nově příchozí a upravil si brýle.
Měl šedé vlasy a vypadal poměrně inteligentně ale zdání často klame. Já já já, rodiče mě tu poslali vykoktala jsem ze sebe,rozklepala se mi kolena Děsíš mi Bitch-chan,i když se mi to líbí ozval se zase Laito. Kdybych mohla ukážu na něho neslušné gesto Děsíte jí oba ozval se někdo opět ze schodů Shu se nám vzbudil ozval se posměšně Laito Na to že vypadá jak debil je to nějaká veselá kopa pomyšlela jsem si a dál se klepala Vím že máš tady být ale jméno nevím ozval se Reiji Misaki Akemi Aimato poklonila jsem se Hezké jméno pro takovou květinku trochu si moje jméno přeložil Laito Hodně to sedí dodal ještě Za chvíli bude večeře a představím ti všechny,zatím se běž ubytovat kufr už máš v pokoji nakázal mi Reiji a já okamžitě poslechla Shu ukaž jí pokoj otočil se na blonďáka co měl v uších sluchátka.
Nic neřekl a rozešel se do chodů a já ihned za ním. Dovedl mě do nějakého pokoje teď už asi mého a bez jediného slova odešel. Kufr byl položen na posteli a já si vše vybalila. Večeře ozvalo se ze zdola. Zhluboka jsem se nadechla a šla dolů.
Tak další díl je tu snad se líbí napište jestli mám pokračovat :3 omlouvám se za chyby