CASANDRA WOLTH

74 6 0
                                    

Arkadaşlar bu ilk hikâyem. Yazdıklarımın çoğu gerçek hayattan alınmıştır. Korku ve gerilim içeren bu kitabımı ben büyük hevesle yazıyorum siz de umarım ki büyük bir heyecanla okursunuz. Okudunuz için şimdiden teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyorum…

MULTİMEDYADA CASANDRA VAR...

Bir sonbahar günüydü. Casandra 4 gündür kayıptı. Endişeli ailesinin görüşmediği dedektif kalmamıştı. Casandra’nın ani kayboluşu herkesi derinden etkilemişti.

Eldeki verilere göre;

-18.06.2011 tarihinde Casandra arkadaşıma gidiyorum diye evden çıktı. Onu son görenler siyah lüks bir arabaya bindiğini söylüyorlar. Arkadaşı Emma ile görüşüldü;

  -Evet, Emma Hanım olanları lütfen ayrıntılı bir şekilde anlatır mısınız? 

-Elbette.

-Casandra Hanımın kaybolduğu gün siz neredeydiniz?

-Evde şarkı dinliyordum.

-Casandra Hanım sizi arayıp geleceğini hiç söyledi mi?

-Hayır, benim haberim yoktu.

-Peki, Casandra hanıma kin duyan birileri var mıydı?

-Sanırım yoktu.

-Casandra hanımın erkek arkadaşı var mıydı?

-Hoşlandığı vardı ama bir sevgilisi yoktu.

-Hoşlandığın şahsın adı neydi?

-Jimmy Jan

-Sizce Casandra Hanım nereye gitmiş olabilir?

- Bilmiyorum keşke bilsem ama yok sersem kafam çalışmıyor.

-İyi değilseniz başka zaman devam edebiliriz.

-İyi olur.

Emma yalanlarıyla herkesi kandırmayı başardı, biri dışında Dedektif Sam. O da anlattıklarında bir tutarsızlık olduğunu anladı. Beni o gün hiç aramadı dedi ama kayıtlar da Emma adında birisiyle görüşmeleri vardı. Ya bu kız yalan söylüyordu ya da Casandra başka birini Emma diye kaydetmişti. Dedektif Sam bu işin peşini bırakacak gibi değildi. Fakat şimdi Jimmy Jan ile görüşmeleri gerekiyordu. Adresi bulunup ifadesi için gözaltına alındı.

Jimmy Jan İfadesinde;

-Casandra evet güzel kız ama ona karşı bir şey hissetmiyordum. Başından beri onu hep arkadaşım gibi gördüm. Zaten ona karşı bir şey hissetsem onu neden kaçırayım? Casandra’yı ilkokuldan beri tanırım. O evden kaçacak bir kız değil bence kaçırıldı. Bunu araştırırsanız sevinirim. Dedi

Jimmy’n dediklerinde hiçbir tutarsızlık yoktu. Dedektif Sam Jimmy dinledikten sonra kayıp ilanı verdi. Dedektif sam 18.caddeye olay yerini incelemeye gitti. Tek başına gitti çünkü bu işin içinde bir oyun olduğunu biliyordu. Olay yerine vardığında yolda bir toka gördü. Bu toka Casandra’nın ailesinin getirdiği fotoğrafta taktığı tokaydı. Evden kaçan bir kız arkasın da iz bırakmazdı fakat bırakmıştı. Demek ki bu olay kaçma değil kaçırılmaydı…

Sam bu olayı araştırmaya devam ederken, Emma’nın telefonundan birbiriyle bağlaşmayan iki tane sinyal geldi. Biri kendi evinden biri de ıssız bir ormandan geliyordu. Sinyalleri uzaktan yönettiği belliydi ama belli ki dersine çalışmamıştı çünkü sinyaller yönetilirken asla iki telefon birden kullanmayacaksın. Eğer kullanırsan iki sinyalde sahte çıkar ve orijinal sinyal yeri belli olur. Emma Casandra’yı kaçırmış olsa bile onun en iyi arkadaşı olduğundan kimse onu suçlamıyordu. Yani Sam’ın işi çok zordu…

Sam bulduğu tokayı adli tıpa gönderdi. Tokadaki saçlara bakarsak zorlanarak arabaya bindirildiği ortaya çıkmıştı. Tabii ki bunlar sadece bir teoriydi. Belki gerçekti ama herkes suçluluğu kanıtlanana kadar masumdu. Emma herkese karşı bir kin besliyordu. En başta da Wolth ailesine.  Sam, Emma ile Casandra arasındaki arkadaşlık bağını okulunda ki kişilere sordu. Onlar aralarının hiçte iyi olmadığını söylüyorlardı. Emma yine yalan söylemişti. Casandra’nın kimi sevdiğini sorduğumuzda Jimmy cevabını almıştı. Bunun sadece Emma’nın bildiğini sanıyordu. Fakat bunu zaten Emma duyurmuştu herkese. Yani resmen kızı arkasından bıçaklamıştı. Bu öğrendiklerinin üstüne Sam Emma ’ya tutuklama kararı çıkarttırmak istedi ama müdürler buna izin vermedi. Yani küçük hanım büyük oynuyordu. Hatta Sam’ı ortadan kaldırmaya kalkmış fakat en namlı dedektif olduğu için bunu başaramamış. Bunun üstüne Sam Casandra’yı bulmaya ant içti. Emma belki de şu an Casandra’nın yanındaydı. Gözü yaşlı ailesi Casandra’yı beklerken belki de Emma Casandra ile şu an eğleniyor. Bunlar Sam’ı kahrediyordu ama elinden bir şey gelmiyordu. Emma’nın telefonlarından sayısızca sinyal geliyordu fakat bir türlü gerçek sinyale ulaşılamıyordu. Sam kararlıydı fakat Emma ondan hep 1 adım öndeydi. Gerçi bu âlemde Sam gibisi yoktu. Bu ara da adli tıptan sonuçlar gelmeye başlamıştı. Mesela saç tellerinin Casandra ’ya ait olduğu gibi. Az kaldı Casandra seni kurtaracağız…

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞÜPHELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin