Asta este acum.
Fata sa intors . Arată exact la fel , dar are un nume diferit ,o altă familie.
Numele ei era Luce . Ea era neînțeleasă oameni credeau că e nebună deoarece vedea umbre .
Odată sa întâmplat ca era vară a plecat într-o zi cu prietenul ei la munte pentru ași petrece o săptămână departe de oras departe de civilizație , ei au plecat singuri .
Au ajuns acolo la cabană sau apucat de băut dupa cateva minute sau apucat sa faca dragoste . Dar au apărut umbrele fata speriată la aruncat pe Trevor pe podea si in cateva secunde totul a luat foc . Ea a reușit să iese dar el nu a scăpat.
Toti credeau că e periculoasă, ca e nebună dar nu era așa.
A fost data in judecata si a ajuns la o școală de corecție ( o casa in care erau adolescenți cu probleme mentale ) . Acolo erau si îngeri .
Ajungând acolo mama ei îi da un cadou micuț pentru că urma să împlinească 17 ani .
Acolo se făceau pregătiri pentru facultate era ca un liceu normal doar ca adolescenti erau ținuți ca niste prizonieri , nu aveau voie cu droguri, telefoane si altele . Acolo se întâlnește prima dată cu Ariane un înger bun cu care se imprieteneste repede.
Pe seara vede din nou umbre .
Dar dispar repede , de dimineata psihologul vorbește cu ea incearca sa o convingă să-și ia tratamentul dar nu reușește.
Mai tarziu se întâlnește cu doamna Sofia noua ei profesoară de istorie , religie ,chimie si engleza .
Sofia este slujitoarea Domnului ă coborât din RAI pentru al convinge pe Daniel sa aleaga o tabără stiind ca pentru asta trebuie să facă sacrificii.
În bibliotecă Luce cauta o carte când, îl vede pe Daniel dormind pe un fotoliu , se uita mai atentă la el , i se părea cunoscut dar nu știa de unde .
Daniel se trezeste si o vede pe Luce cum se uita la el , se ridică de pe fotoliu si pleaca .
- Hei stai ! (Spune Luce )ai uitat asta !
Dar Daniel nu a băgat-o în seamă .
Peste câteva ore Luce iese sa face o plimbare in jurul scoli , sa oprit sa se lege la sireturile adidasului si se aude ceva de pe acoperișul scoli o statuie stătea sa cada era sa cada pe Luce dar Daniel a salvato si a plecat.
A doua zi la ora de religie doamna Sofia vorbește despre îngeri
-Domnisoara Sofia dar ce sa întîmplat cu ceilalți îngeri? (Spune Luce )
-Cei care nu au vrut da aleaga o tabara fost exilați pe pamant sa trăiască la fel ca noi oameni , dar desigur tu ar trebui să ști asta de la ore la de duminica .
-Defapt nu am fost la biserica cand eram mica , parinti mei nu au fost foarte religioși.
-Deci tu nu ai fost botezată?
- Nu, nu cred .Următoarea zi la prânz Cam o invită pe Luce sa ia masa cu el acolo vorbesc despre ei sa se cunoasca mai bine , cand termina Cam o invită pe Luce la petrecerea din pădurea de lângă scoala . Luce se pregătește cu Aly pentru petrecere vorbind despre ce le place sa faca . Ajungând la petrecere Luce se întâlnește cu Cam , Daniel , Ariane si Rosalin si alti adolescenți. Daniel si Rosalin stăteau deoparte si vorbeau , cand Luce se apropie de ei se oprește lângă foc acolo se sperie din cauza Ezrei un înger care alesese deja o tabara , era de partea lui Lucifer . Era incepe sa-i spuna lui Luce despre nebunia ei , si sa-i aduca aminte despre Trevor .Dar nu reușește să-i facă rau pentru că apare Ariane si Cam pentru a o salva de Ezra . Luce hotărâse să plece de la petrecere singura , Ariane sa oferit sa meargă cu ea dar Luce a refuzat .
Ziua următoare Luce merge la piscină din școală sa înoate , după puțin timp apare Daniel se apropie de ea si incep sa vorbeasca :
- Hei ! Nustiu dece dar mise pare ca te cunosc de o viață întreagă! ( spune Luce )
- Nu miasi aminti de tine !
- ok ,de unde ai medalionul ăsta?
- Nu conteaza ! Oricum acea persoana nu mai este .
-Uite , Daniel stiu ca ti se pare ciudat ce vreau să-ți spun dar " eu simt ca este ceva între noi , si stiu ca si tu o simți ! "
- Nu , nu e adevărat eu iubesc o altă persoană si niciodata nu mă voi opri sa o iubesc.
- Bine .
CITEȘTI
FALLEN
FantasyTotul a început cand Lucifer sa răzvrătit în potriva lui Dumnezeu din cauza lacomiei, toingeri au fost puși s aleaga o tabără îngeri care nu au ales o tabără au izgoniți așa a început povestea noastră. Daniel se îndrăgostește de o pămîntească dupa...