1.Bölüm

5.3K 61 11
                                    


Beni asla bırakmayacaksın değil mi Chanyeol?

Ben Park Chanyeol ömrüm boyu hayır ömrüm bittiği zaman bile Byun Baekhyun'u son zerreme kadar seveceğim. Başka bir dünya da yada başka bir evren de bile olsa seni bulacağım. Seni asla bırakmayacağım, seni bırakamam.. Seni seviyorum Baekhyun...

Yaa Chanyeol çok tatlısın bende seni asla bırakmam. Seni çoook çooook seviyorum..

Chanyeol uzanıp Baekhyun'un dudaklarına küçük bir öpücük kondurur.

Chanyeol ben seni seviyorum yaa..

Biliyorum aşkım?

Şimdi sen de beni seviyorsun yaa..

Evet, seni seviyorum da noluyor Baek?

Şimdi biz ikimizde birbirimizi seviyoruz yaa..

Ne söyleyeceksen söyle artık Baekhyun..

Şey dicem şimdi biz ikimizde birbirimizi sevdiğimize göre sevgilerimizi birleştirsek olmaz mı?

Sevişmek mi istiyorsun??

Hemen öyle deme yaa utanıyorum?

Aa aşkım niye utanıyorsun biz sevgilerimizi birleştireceğiz sevgilerimiz bir bütün olmuş olucak. Yani utanmana gerek yok..

Ne yani şuan sevgimiz bir bütün değil mi? Bizim sevgimiz ayrı mı Chanyeol??

Aşkım farkında mısın bilmiyorum ama ilk sevgilerimizi birleştirmemiz gerektiğini söyleyen sendin..

Hiç de bile ilk sen söyledin. Ben öyle birşey demedim..

Yani sen sevgimizi birleştirmek istemiyor musun?

Bizim sevgimiz bir bütün zaten birleştirmeye gerek yok? Ben sadece sevişmek istiyorum.. Sana dokunmak, seni hissetmek istiyorum...

İlk baştan öyle desene sevgilim..


Chanyeol kendisine masum masum bakan sevgilisini çekip kucağına oturtmasıyla Baekhyun'un inlemesi bir olmuştu.

Chanyeol küçüğüne gülerek daha başlamadan böyle inlersen olmaz ama demesiyle Baekhyun'un uzun olanın kafasına sertçe vurması bir olmuştu.

Ahh!! Baekhyun'un elinin acımasından dolayı bile olsa inlemesiyle Chanyeol yine gülmeye başlayınca küçük olan hızla aşık olduğu dudaklara yapıştı..

Gülüşünden öpmek dedikleri bu olsa gerek ama Baekhyun öpmüyor yiyordu bildiğin..

Baekhyun, uzun olanın daha da ateşli öpmeye başlamasıyla altındaki bedene sürtünmeye başlamıştı.

Chanyeol kendisini böyle istekli ve ateşli öpen ve bir yandan da sürtünen sevgilisine daha fazla dayanamayarak onu altına alarak üstünü soymaya başladı.

Tişörtünü çıkartıktan sonra beyaz pürüzsüz boyna yönelip öpmeye, yalamaya ve ısırmaya başladı..

Küçük olan dayanamıyordu biran önce tüm zerresine kadar uzun olanı hissetmek istiyordu..

O yüzden Chanyeol'un kafasını, boynundan itip biraz doğruldu ve uzun olanı soymaya başladı.

Tişörtünü çıkartıktan sonra pantalonun kemerini açmaya çalıştı. Ama sadece çalışmakla kalmıştı. Açamıyordu ve bu küçük olanı sinirlendiriyordu..

Chanyeol sevgilisinin haline gülünce küçük olan daha da sinirlenmişti.

Birden küçük olan uzun olana seninle sevişmeyeceğim dedi. Uzunun neden diye sormasına kıyafetlerin varken nasıl sevişmemizi bekliyorsun demesiyle uzun olan kahkahalarına engel olamadı..

Küçük olan, biraz zaman geçtikten sonra uzun olanın hala güldüğünü farkedince hadi soyunsana diye bağırmasıyla Chanyeol kendisine gelip hemen soyunmaya başladı ve daha sonra küçük olanın pantolonunu baksırıyla birlikte indirdi.

Chanyeol önündeki bedeni dikkatle süzerken yutkunmaya başlamıştı bile ve hafiften sertleşip dikleleşen meme uçunun birini ağzına alıp emmeye başladı.

Arada diliyle darbeler atıp ısırmasıyla küçük olan artık dayanamıyordu daha fazlasını istiyordu ve uzun olana inlemeyle karışık bağırmaya başladı.

Hızlı ol-sana ahh ne kadar uzun....uzun bir ön seviş-me ımmm..

Uzun olan hafiften doğruldu ve küçüğünün bacaklarını ayırdı ve küçük pembe deliğe küçük bir öpücük kondurdu.


CHANBAEK (One Shot) MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin