Uzun olan hafiften doğruldu ve küçüğünün bacaklarını ayırdı ve küçük pembe deliğe küçük bir öpücük kondurdu.Küçük olanın derin inlemesiyle uzun olan dar ve sıcak deliğe, dilini sokmasıyla küçük olan iyice kendini kaybetti.
Baek bir yandan gelen zevkle ve bir yandan penisinin onu zorlamasıyla, titreyen sesiyle sevgilisine dur artık diyebildi.
Sevgilisinin dur demesiyle şoka giren Chan kafasını kaldırıp soru işaretleriyle, zevkten dolayı baygın olan gözlere baktı.
Küçük olan sadece dayanamıyorum içime gir diyebildi.
Bunu duymasıyla uzun olanın gamzeleri gözüktü ve Baek sırtını kaldırıp yüzünü Chan ile aynı hizaya getirdi.
Daha sonra sevgilisinin, onu geç becermesinde bir sorun olmayacağına karar vererek dilini sevgilisin tatlı gamzesinin etrafında gezdirmeye yalamaya başladı.
Derin çukurluğun içine dilini sokmaya emmeye başlamasıyla Chan derin bir şekilde inledi.
Sevgilisin kalın ve seksi sesini duymasıyla iyice kendini kaptırdı.
Ama ikisinin de acıyan penisleri Baek'i durdurmuştu.
Küçük olan ayağa kalktı ve uzun olanın önünde eğildi.
Domalan sevgilisinin enfes görüntüsü karşısında yutkunan Chan hızlıca sertleşmiş kalın penisini dar deliğe konumlandırdı.
Uzun olan yavaşca kendini küçük olanın içine itmeye başladı.
Uzun olan tamamını içine soktuktan sonra haraket etmeye başladı.
Sevgilisinin canını acıtmaktan korkarcasına yavaşca hareket ediyordu.
Daha hızlı diye bağıran zevk dolu sesle uzun olan hareketlerini hızlandırdı.
Küçük olanın ahh Chan çok iyisin ıhmm daha sert ol demesiyle uzun olan kendini tutmaktan vazgeçti ve küçüğüne istediğini verdi.
Hareketleri çok sert ve hızlıydı.
Ahh hızdan dolayı Chan'in penisi ve Baek'in deliği yanmaya başlamıştı.
Aşırı zevkten boşalcak duruma gelen Baek penisine dokunmaya çalıştı ama uzun olan izin vermemişti.
Baek'i kaldırıp kucağına oturttu.
Zıplamaya başlayan sevgilisin kalçalarına elini koydu ve zıplamasına yardım etti.
Boşalcağını hissetmesiyle uzun olan küçüğü yatağa yatırdı ve içine hızlıca tekrardan gitmeye başladı.
Bir yandan da elini küçük olanın penisine attı.
Aynı anda boşalmak istiyordu.
Hareketleri daha da hızlandı daha da sertti.
Küçük olan artık dayanamicağını hissederek çığlık atarak boşaldı.
Baekhyun'un boşalmasıyla Chanyeol da kendini sevgilisinin içine bıraktı.
Boşalmasından sonra birkaç git gel daha yapıp sevgilisinin içinden çıktı.
Çıkan penis ile delikten meniler akmaya başladı.
Uzun olan yarı uyur halde seksi bir şekilde yatan sevgilisin bu haliyle yine penisinin kalktığını hissetti.
Özür dilerim sevgilim deyip hızlıca tekrardan küçük olanın içine girdi.
Hissettiği acı ile çığlık atan Baek, içinde hızlıca hareket eden sevgilisine tüm hayal gücünü kullanarak küfrediyordu.
Chanyeol'un ben de seni seviyorum bebeğim ıhmm Baek ahh çok iyisin demesiyle küçük olan çık içimden diye bağrışlarını, dudaklarına kapanan bir dudak susturmuştu.
En son evden daha hızlı Chan diye inleme sesleri duyuluyordu...