Voltaire a spus o data ca munca ne scuteste de trei rele: plictiseala, viciul si nevoia. Decand am fost mica am stiut ca vreau sa fac ceva maret, sa nu ma limitez doar la un salariu bunisor si colegi de birou ambili. Dar facebook-ul nu sa creat intr-o zi si nici Bill Gates, co-fonatorul Microsoft nu a adunat 78 de miliarde de dolari intr-o saptamana. Au existat ani de munca si perseverenta in spatele acestor doua imperi create de o multime de oameni talentati si devotati condusi de un lider visator. Asa ca toate au un inceput.Tot timpul m-am vazut ca o femeie puternica si independenta ce cu siguranta va reusi in aceasta lume condusa de barbati. Dar ei bine inainte de ami face aparitia in aceasta lume a business-ului trebuie sa ma asigur ca am cu ce sa ma intretin. Nici o data nu mi-a placut sa cer bani de la parinti mei, am fost intodeauna o fire independenta si m-am descurcat singura.Mi-am castigat singura bani chiar daca nu a fost prea usor si placut intrucat daca nu esti majora nu prea ai multe obtiuni. De exemplu in clasa a saptea cand mi-am dorit un telefon nou m-am angajat la ferma din capatul orasul ca grajdar. A trebui sa curat grajdiurile vacilor de excremente, sa merg cu ele la pascut si sa mulg caprele. Am fost nevoita sa fac asta toata vara dar in cele din urma mi-am cumparat acel telefon si pe deasupra m-am ales cu o mana rupta si o contuzie (se pare ca vacilor nu le place cand sunt trase de coda, din contra chiar au tendinta de a deveni agresive). Deci iatama aici. La 5 minute distanta de primul meu job cu acte in regula. Nu este exact job-ul ideal pentru mine dar este unul acceptabil si destul de bine platit. Cu o sptamana in urma am aplicat ca meneger la SB projec intrucat in descriere scria ca cauta oameni tineri si devotati si se pare ca am fost acceptata. Adica, nu e ca si cand in ficare zi aplica cat un proaspat absolvent de liceu cu media zece pe linie, cu participari la diferite proiecte extra scolare ce au scopul de a repara erorile din diferite sisteme de stat plus recomandari de la majoritate profesorilor si o bursa de merit la una dintre cele mai prestigioase facultai din america. Si pe deasupra mai arata si incredibil de bine. O data o doamna m-a intrebat daca nu cumva sunt Megan Fox. Bine, cei drept femeia isi uitase ochelari acasa si nu prea distige bine formele si culorile. Mi-am putut da seama de acest lucru gand a confundat un caine pechinez cu un urs grizzli si a inceput sa tipe si sa cheme politia animalelor. Mi-am aranjat rochita rosie ce ma facea sa par mai matura si imi scotea formele bine conturate in evidenta.Am intrat in cladirea mare ce gazudiea mai multe birouri foarte sigura pe mine si pe fortele mele propri. O fata blonda in jur de vreo 35 de ani ce statea dupa un birou solid placat cu marmura de o noanta deschsa de caramiziu m-a indreptat spre biroul noului meu sef.In liftul cladiri se auzea o melodie enervanta ce ma scote din sarit asa ca m-am simtit atat de usurata cand butonul ce indica ca am ajuns la ultimul nivel se inverzi cea ce insemna ca am ajuns la destinatie. Am batut la usa transparnta din sticla iar un barbat cea avea in jurul varstei de 30 de ani mi-a facut semn sa intru. Era imbracat cu un costum albastru inchis, nu foarte elegant ce parea exterm de scump. Avea ochi de un caprui deschis ce pareu extrem de tristi. Se putea citi cu usurinta oboseala de p echpul lui.
- Allison, ma bucur sa te cunosc! a exclamat el facandu-mi semn sa ma asez
-Si eu ma bucur domnule.
- Trebuie sa iti marturisec ca am fost profund impresionat de CV-ul tau. Ai realizat atat de multe intr-un tim atat de scurt,.
- Va multumesc.Sunt onorata ca pot lucra cu dumnevoastra. Cred ca impreuna vom reusi sa aducem la alt nivel aceasta companie. Adica vreau sa spun ca este destul de greu sa te menti ca si artist in aceasta lume a entertainment-ului dar cea mai mare munca este depusa de echipa ta. Din punctul meu de vedre oameni din ziua de astazi nu mai apreciza munca ce este depusa de atat de multi oameni din spatele unui artist pe cat apreciaza produsul finit pe care il considera singurul responsabil pentru imagine sa.
- Imi cer scuze dar ce legatura are asta cu postul de asistenta?? dupa ce am auzit aceste cuvinte zambetul mi-a disparut rapid de pe fata
-Postul de ce??? am intrebat eu socata
-Ai aplicat ca asistenta personala a pop starului international Justin Bieber.
Am ramas inlemnita.Cum era posibil acest lucru???
****************
Daca v-a placut acest inceput va rog sa lasti un comentariu cu parerea voastra. La cateva pareri voi pune continuarea.
P.S; imi pare rau pentru graselile gramaticale dar nu am timp sa recitesc si sa corctez.
X.O.X.O
AllyB
CITEȘTI
The assistant
FanfictionAllison Stone este o proaspat absolventa de liceu ce aplica pe postul de meneger la o conpanie ce lucraza in lumea entertainment-ului dar din cauza unei erori ajunge sa devina asistenta pesonala a pop starului Justin Bieber. Intrucat nu are o satar...