1. WE CAN TOGETHER .

777 8 1
                                    

Hai .

Korang takkan percaya kalau aku cakap . Dan kalau aku cakap pun korang takkan suka . Aku pasti

Dan

Sanggat

Pasti .

Tapi aku kena cakap je . Shuu ~ ini rahsia kita je .

K. Macam orang bodoh . Ahh . Sape kesahkan ? Bukan orang tau . Ahaksss .

Geli babi .

Ermm . Yang sebenarnya .....

Ermmm

Huhh ..

Cakap je lahh bodo. 😐

Nak cakap lah nii . Ermm aku 'GAY' .

Euwww..

Aku dah cakap lahhh . Lain kali takpayah lah paksa bagitau . Errghhh . Nyampah . Ingat gay ni haiwan ke . GAY pun pandai bercinta . 😐

Lantaklah orang tadi aku pun tak kenal . BTW nak cakap nama aku BYUN BEAKHYUN . Aku handsome dan cute . Bukan macam budak tad-

Bodoh . Tak payah lahhh cakap aku . Ingat aku tak cute ku . Tak cute takpe . Tapi lawa awww . Errgghh . Daa lahh . Aku gerak lu bye .

Takde sape kesah kan ? Semua orang suka aku lah . BYUN BAEKHYUN ? . Sape tak kenal budak hot dekat sekolah lelaki ni . Hello hello . Budak sekolah lelaki lain pun kenal aku .

Btw . Aku nak cerita tentang seorang budak laki nii . Aku tak tau kenapa tapi aku betul-betul suka dekat dia . Auww .

Erkkk . Dia budak baru masuk . Pendiam ? Entahlah . Aku pun tak tau sangat tapi dengan aku dia okay je . Tapi aku tak tau macam mana muka dia tu boleh goda aku . Aipsss .

Ermm . Aku suka bibir dia .

Kejap . Aku baru teringat aku kena jumpa dia dekat library . Sorry guys , aku kena gerak dah . K bye .

------------

LIBRARY

(Baekhyun pov)

Aku cari setiap rak rak yang ada . Tak jumpa . Aku tak tau kenapa aku happy sangat jumpa dengan dia . Yelah crush katakan .

Taklama tu hanya ade berapa rak je . Itu yang paling hujung . Kenapa dia nak jumpa aku ? Ofc la dia rindu kan ? Eikk .

Sampai aku kat yang paling hujung aku nampak dia . Dia sedang menangis ? Aku tak tau nak bagi reaksi apa kat dia tapi sejujurnya aku kesian tengok dia .

Banyak soalan yang bermain di fikiran aku .

Kenapa dia sedih ?

Kenapa dia menangis ?

Apa yang dah jadi ?

Dia putus dengan girlfriend dia ?

Dan banyak lagi . Takkan nak sebut semua . Nanti penat lahhh orang yang taip ni menaip .

Dia tengok aku . Aku pandang mata dia yang sayu . Aku nak sangat peluk dia sekarang tapi aku tak boleh . Takut dia tolak . Dia pernah cakap yang dia tak suka orang peluk dia walaupun orang tu girlfriend dia . Aku tak tau lah agenda tentang tu .

Tapi jujur sekarang . Aku nak peluk dia .

Dia melangkah setapak demi setapak ke arah aku dan dushh !

Dia

Peluk

Aku

Erat

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

boylove [shortstory] Where stories live. Discover now