+2 (edited)

9.7K 324 17
                                    

ain pov

Selesai makan, aku keluar dari rumah.

sewaktu aku keluar. Semua konco ii papa aku sedang tunduk hormat.

Aku hanya membiarkan, aku hanya seketul ubi potato anak kepada seorang ketua gengster

 Aku mengambil superbike BMW hp4 kesayanganku keluar dari garaj.

motor kesayangan aku ni,nama dia Ryu

Aku memakai topi keledar untuk keselamatan.aku nak pergi kerumah risya dan nurul.. 

Kawan baik kesayangan aku. Mereka berdua ni sepupu dan tinggal sekali.

Mereka berdua telah berkawan dengan aku hampir 7 tahun. mereka juga boleh terima yang keluarga aku adalah gengster.

kawan sejati kata kau, eh hang ada? XDAK KAN HAHAHHHHA

Aku menghidupkan enjin superbike dan berlalu dari situ.

Apabila tiba di traffic light,lampu menunjukkan hijau. Aku terus memecut dengan laju eh takkan perlahan pulak

Tiba ii kereta Lamborghini berwarna hitam datang dari depan dan aku terlanggar keretanya. nasib aku sempat brek.

tidak aku sekali melambung atas kereta dia satgi.

Aku rebah ke tanah. Kaki aku tersepit pulak. Aku bersusah payah mengeluarkan kaki aku, tersepit wuii sakit dia bukan biasha biasha

Tiba ii mamat yang bawak kereta tu keluar dari kereta dan menengking ku.

"oi, minah. Berani kau calarkan kereta aku. Mahal kau tau tak?! "kata lelaki taguna tuh.

"xtahu, kesah apa aku. Kau bawak kereta macam mamat itik".

"heh, kau kena bayar balik. Kau kena kerja dengan aku jadi orang gaji aku. X kira! "

"ok, fine!! ". aku rolling eyes

Aku mengangkat superbike aku yang besar tuh..

Sakit dikaki kian terasa.aku menahan sakit, Luka dikaki aku. 

taklah sakit sangat. Tapi pedih. Aku terpaksa balik rumah dulu dan cancelkan nak pergi rumah risya.

"nah, ni alamat rumah aku. nanti bagitau pak guard tu kau orang gaji aku".

Dia melangkah kembali ke kereta dan terus berlalu.

Aku menaiki motor semula.. Kaki ku terasa berdenyut.

Aku balik kerumah. Konco ii papa aku terkejut dan menyerbu kearah aku.

"cik x apa ii ke? " tanya pengawal 1

"cik ok x? " tanya pengawal 2

"cik cedera kenapa? " tanya pengawal 3

"korang ni banyak tanya pulak.. Aku sepak bagi mandul kang". ok anak harimau dah mengaum

Mereka mendiamkan diri.

Aku terhincut-hincut masuk ke dalam rumah..

Mama aku yang tengah tengok tv tu terkejut.

"kenapa ni ain? ".mama aku datang memapahku ke bilik. papa pon datang sekali.

"kenapa ni ain. Musuh papa serang Ain ke? ".riak muka papa berubah.

"tak la papa. Kaki ain ni sakit. Jatuh motor".

"biar papa telefon doktor ya".

Aku hanya mengangguk.

Bersambung



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
(C) Suami Mafia Isteri Gangster [S1]✔️Where stories live. Discover now