Her genç kızın hayali gibi sevdiği erkekle çıkmak . Tabi nerede bizde o şans.
8. Sınıfa basladım . Yeni dershane yeni arkadaş .Sidal benim tam 7 yıllık arkadasim .
* * *
Dershanenin ilk gunu sidal benden once gittigi icin arkadaslik edinmisti . Sidalin takildigi guruba bende takilmaya basladim . . Guzeldi hersey yolunday di tek bi sorun vardi hoslandigim cocuk benimle fazla samimi değildi .
Aradan zaman gecti . Bi cumartesi dersimiz bittikten sonra etüte kalmistik . Cok heyecanliydim . Muslum diye bi cocukla tanistim oda bizim guruptanmis ...
Muslum sempatikti ben ona kardesim abim diyodum oda bana... biz yemek yemeye gittik o ismarladi . Eray Rojin Pelin Sidal ben ve muslum gitmistik .oturduk konustuk .
Biz gelmeden once rojin bana bi itirafta bulundu . Muslum beni seviyomus evet muslum ben de duydugumda sok olmustum ve cok sinirliydim her an birini dovebilirdim ...
* * * * * *
Iste ... oturduk muslumun yuzune bakamiyordum utanmasi gereken oydu ama ben utaniyodum . Cok sacma . Yemegimizi yedikten sonra eray ve rojin imalarda bulundular . Alttan eraya tekme attim. Gozum dolmustu peline kalkalim dedim ve kalktik pelin allahtan anlayisli biri ve beni anladi . Sonra dershaneye gittik etut basladi erayla her gecen dakika samimi olduk biz bizim aramizda birbirimizin su siselerin den su iciyoduk . Eray da oyle yapti sok olmustum. Eray bunu samimi olduklari kisilere yapar . Cok mutlu olmustum . Artik erayla cok yakindik taki muslumun Şerefsizligine kadar ...
* * *
Evet zaman epeyi gecmisti eray gozume daha da çekici gelmeye basladi ... ben eraya cok baglanmistim seviyodum artik .
* * *
Ben bundan yaklasik 2 ay once muslume kardesim dedigim zamanlar muslume guvenip eray dan hoslandigimi soylemistim oda bana "oo bu is olur la"
Gibi imalarda bulunmustu ahh ben saf gibi muslume inanip sirrimi verdim be .
Iste 2 ay sonra muslum un beni sevdigini ogrendigimde umursamamistim.
* * *
Ve beklenen an gelmisti sidal ve semihle konustuktan sonra erayi yanima cagirdilar . Eray olmaz demisti cunki kardesim dedigim cocuk yani muslum seviyo ben sevemem diyodu ve o an dunyalar basima yikilmisti .Yaklasik 2 hafta gectikten sonra son bi kez sansimi denemek istedim konustuk ben dedim .
-Eray ben senden hoslaniyorum Dedim.
Eray ise
-Bak Betül tamam guzel kissin sempatiksin begeniyorum seni ama olmaz iste hem bu yil dersler falan hem muslum . Dedi
Ben
-Yaa bizde abartmayiz ya bana bi sans ver Dedim .
Eray
-ya abi olmaz anla beni dedi.
Ben
-tamam eray anliyorum ama sen muslum yuzunden sevmiyosun sevemiyosun ya muslum serefsizlik yapti sen bana kalkmis diyosun ki kardesim seviyo ben sevemem sen dersleri bahane etme eray muslum yuzunden ve bunu senin deil muslumun demesi lazim cunki ben seni sevdigimi muslume soyledikten sonra o beni sevmeye basladi ....
Eray
-muslum mu ... ne ....
Eray muslum diye bagirmisti . Muslumun yakasina yapisti
Eray
-muslum sen gercekten boyle bisey yaptin mi gercekten ha .
Muslum
- ...
Eray
-lan sen ne serefsiz bi cocuksun ben sana kardesim ddm be
Bunlarda gecti
* * *
Bana sasirtici gelen erayin basta o imalarda bulunup sonra da muslumun yakasina yapismasi ...
Sizce de oyle deilmi ?* * *
Bunlar da gecti . Eray p... yapti . Daha 24 saat gecmeden iremle cikmaya basladi . Evet olmek istiyodum . Bu sefer gercekten intihar edicektim . Ahh artik dershaneye gidesim gelmiyo du . Muslum git gide bana baglanmaya baslamisti . Icimden kendi me "sevsin be sevsin ". Diyordum .
* * *
Evet aradan 6 gun gecmisti biz iremle samimi olmustuk . Ben basta cekinsem de samimi olmustuk .
* * *
Evet 6 gunun sonunda oglen 12.45 sularinda dershane cikisi bizimkiler le birlikte parka gitmistik . semih ile sidal bas basa dolasiylardi muslum eray da kendi kendilerine dolasiyolardi. Rojin cenab la ayrilmak istiyordu. Ama cenab rojini cok seviyordu. Rojini ikna etmeye calisiyoduk ayrilmamasi icin ama rojini kimse ikna edememisti. Ve... Ayrildilar . Irem in de ayrilmak istedigini duydum ve ben kendi adima mutlu onlar adina uzgundum ...
* * *
Duydum ki ayrilmislar cok sevindim hatta ciglik attim .
* * *
Aradan 1 hafta gecti . Biz yine Eray ben Sidal Pelin Hayat bide Rojin etute kaldik . Ben erayin yanina gitmek istemiyodum cunki ...
Ama daha sonradan aglama sesi duydum . Biz hayatla birlikte ders calisiyoduk duvarin arka tarafinda ise Eray sidal pelin rojin oturuyolardi . Aglama sesi kizlarin di hemen yanlarina gittim .sidal bana sunu dedi .
Sidal
-Betul eray gidiyo . Hemde temelli .
Yutkundum o an basimdan asagi kaynar su dokulmus gibiydi...
Ben
- ...
Sidal
- betul birsey demiycekmisin ?
Betul ...
Ben
-Eray eray burdami . Hıı nerde sidal hayir birsey soyle şaka mi bu bak eyer şakaysa ...
Sidal
- ....
Sonrasinda ben de yanlarina oturdum rojin pelin haricinde kimse aglamiyor du .
Aniden nefesim daraldi .
Sidal
- Agla betul tutma kendini ...
Ben aglamaya basladim tutamadim tutamazdim ki zaten siz yapabilirmiydiniz ki ?
Ben artik dayanamayip toparlandim eve gidicektim ki .
Sidal dedi
- Betul bi bakarmisin eray cagiriyo .
Ben
- ...
Iceri geri dondum
Eray in yanina oturmami istediler .
oturdum birsey demedim . Elimi yuzume dayayip sirtimi dondum eraya . Eray da ayni seyi yapmisti .
Bizimkiler hadi eray hadi betul .
Eray basta hayir dedi ama ben hala ne oldugunu bilmiyordum . Eray a dedilerki
- eray bak betul bu sarilmayi hak ediyor .
Ben cok utanmistim sesimi cikaramadim .
* * *
Eray
- hadi betul bak bana .
Ben döndümm ona
Ve oyle bi sarildi ki o hissi anlatamiyorum nefesim kesildi kafasini omuzuma yasladi bende ayni sekilde ve o sekil 2 dk kaldik . Sonra cekildi
Eray
- hadi aglama bak yeter bende uzuluyorum . Dedi .
Ben
- hı hı tamam dedim .V
e okadar ... ben hemen disari ciktim ve eve gittim.
* * *
Yaklasik 1 ay gecmisti dershane cikisi muslumun elinde bir gul vardi anlamistim bana teklif edicegini . Sesimi cikarmadim .
Evet tahminim dogruydu teklifini etti . Eray da 2 metre uzagimizdaydi . Ben ona baktim o da bana sonra basini yukariya kaldirdi ve arkasini dondu .cok aci
Bi durum ...
Muslum etti teklifini ve bende ona bi sans verdim . Muslum yakisikli ve tatli bisey deil di kilolu uzun ergenligin belirtisi olan hafif sivilcelenme ve biyiklanma . Ama eray uzun sarisin zayif yakisikli birydi. Ama onemli olan kalbinin guzelligi . Ve ben bi sans verdim . O an herkez ciglik atiyordu . Ben de mutluydum . Eray muslumu tebrik etti ve gitti.
* * *
Evet artik muslum benim sevgilim di . Ama eraydan vazgecemiyordum ve bunu muslum de biliyordu . Biz cikali 5 -
6 gun gecmisti . Ben muslumu sevmesem de az bisey olsada hoslanmaya basladim . Ama tek bildigim sey muslum beni mutlu edicegini biliyordum . Erayin bana tanimadigi o sansi ben muslume tanidim ve cok mutluyum .
* * *
Sizlere tavsiyem sevdiginizin pesinden dusun . Hii baktiniz olmuyor size deger vereni sevin .
Betül Dartal ...
Onun sayesinde yazdim bu kitabi .
Pelin duygu yildirim . Sni seviyorum papatyam ...