Capitolul 1

83 9 4
                                    

Musa Prov.

Heyy eu sunt Musa am 17 ani si sunt fiica Reginei Demonilor Melody Sakamaki si a Regelui Vampirilor Shu Sakamaki....a da era sa uit de fratele meu geamna mai mare cu 5 minute Shaen...
Acum sunt cu Ametist si Astra in living o asteptam pe mama si pe matusa Angell si matusa Katy ca sa mergem la cumparaturi...Baieti sunt cu tata si cu unchiul Reiji in sala de antrenament...Tata zice ca trebuie sa aiba putere pentru a ne proteja dar simcer putem sa ne protejam si singure....
Mama: Fetelor sunteti gata??
Eu: Da mama,va asteptam de 10 minute...
Matusa Angell: Ne pare rau fetelor dar am fost in sala de antrenament sa le spunem baietilor ca am plecat...
Ast: Dece trebuie sa le zicem lor mereu unde mergem,putem sa mergem fara sa le zicem nimic..
Ame: Da asa e, plus ca putem sa ne aparam si singure..
Matusa Katy: Fetelor ce am vorbit noi despre asta...
Noi: Sa nu ne aratam niciodata puterile in fata strainilor si cand plecam undeva sa va spunem unde...
Mama: Foarte bine...acum hai sa facem niste cumparaturi..
Eu: Dar unde sunt Matusa Kristal,Matusa Magda,Matusa Lisa si Reina??
Matusa Angell: Sunt plecate la tata ca trebuia sa vorbeasca ceva cu Kristal si cu Magda si sau dus si ele...
Ast: Cum!!!Si eu vroiam sa il vad pe bunicul...
Mama: Stati linistite fetelor o sa mergem si noi..
Eu: Hai gata cu atata palavragit...si hai mai repede la cumparaturi pana nu isi da Shane seama ca i-am umblat prin lucruri..
M,A,K: Ce ai facut!!!
Eu: He he
Sha: MUSA CAND AM SA PUN MANA PE TINE AI SA AJUNGI IN DEBARAUA UNCHIULUI LAITO!!!
Matusa kati: Musa mai bine ai fugi...nu vrei sa vezi ce are Laito in debaraua ai..si eu ma speri cand caut acolo..
Eu: Ne vedem la Mall..
Matusa Angell: Este exact ca tine Melody...doar ca tu ai ajuns in debaraua lui Laito...
Ast: Ha,ha,ha:)))
Ame: Hai sa mergem si noi...
Matusa kati: Ok hai...

Shane Prov.
Eram  in sala de antrenament cu baieti,tata si unchiul Reiji...cand aud ca Musa mi-a umblat prin lucruri incep sa o alerg m-am dat batut imediat fiindca imtrase in mall si daca mergea cu mama sigur ma puneau sa le car pungile...asa ca am fugit inapoi acasa.....
Cand am ajuns acasa in sufragerie se certau Shin si Daemon..
Eu: Dece va certi?
Dae: Pentru ca eu vreau sa o invit pe Musa la o intalnire...dar se pare ca si,Shin vrea...pentru ca o place..
Shi: Asa si ce daca o plac..asta e treaba mea nu te intereseaza pe tine...
Dae: Poate o sa accepte si o sa iasa la o intalnire cu mine...si poate o sa fiu cel care ii fura primul sar..
Dar Daemon nu a mai apucat sa spuna nimic fiindca Shin si-a luat forma de demon si sa napustit asupra lui,dar nici Daemon nu sa lasat mai prejos si sa transformat si el in demon si uite asa au inceput sa se lupte...
Eu: Pana aici!!!
Nu m-am mai putut stapani si m-am transformat si eu in demon vampir..
Eu:SA NU PRIND PE VREUNUL DIN VOI IN PREAJMA MUSEI CA ALTFEL VA OMOR...
Cei doi au ramas blocati...
Eu: Ce sa intamplat??
Dae: Shane...controleazate..
Shi:Da gata calmeazate..
M-am calmat si am revenit la forma mea de demon...
.........................................................
Hey lume scuze ca e scurt dar sper sa va placa acest capitol si o sa incerc sa postez mai des...va pwp😘😘❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 15, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Diabolik Lovers:Noua GeneratieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum