Ailemle birlikte yurt dısına cıktık.sanırım yolda müzk dinlemek en sevdiklerimden.su an kendımı pink floyd dınlemekten alı koyamıyordum.ve sevdıgım cocugu dusunmekten.Adı fatih di.yemyeşil gözleri sapsarı saçlarıyla yanıma geldıgınde kalbımı yerınden fırlatabiliyor.benım ilkim.ilk aşkım.ve ben de onun ilk aşkıyım sanırım .gerçekten benı sevıyor mu bilmiyorum fakat cıkma teklıfı ettıgı zaman mutluluktan ucabilirdım.ama benım odun oyle sevıyordu sanırım.
arabada benım kucuk sevgilim dizimin üstünde uyuyakalmıs.onu gercekten cok sevıyorum.adı eylül.3 yasında.ve gercekten ben ablasıyım dıye cok sanslı olmalı .benım gıbı bır ablası var sonucta. Ama benden buyuyunce cok cok guzel olacağına eminim.o yuzden onu sevmeyebilirim.benden sonra doğdugu ıcın allahım onu daha özene bözene yaratmıs olmalı bana cok benzıyor fakat yuzu benden guzeldı.
ben mı ? ben kımmıyım ? benım adım ada.Simsiyah saçlarım masmavi gözlerim var.1.75 boyundayım.kıpkırmızı dudaklarım ve pamuk prensese benziyordum... yanı arkadaslarım benı oyle benzetırdı.
babam "hadi kalkın ,havaalanına geldik!" .sanırım benı ucak tuttugu gercegını bılmıyorlar ama artık yapacak bir seyımız yok.ve ingiltereye yolculuğumuz için havaalanına girdik.bavullarımızı makineden geçirdik ve içimizde hiç bir metal olmayacak sekilde güvenlik kapısından geçtik sanırım artık hazırdık...