Bâzz-Bâzz-Bâzz-Bâzz-Bâzz-BâzzUn bâzâit ma trezeste din somn...
- Cine ce mai vrea? Intreb eu fara nici-un chef de viata...
Cand ma uit la telefon vad ca ma suna mama...si ca era ora 7:30!!??
- Daa mama...spun eu cu o voce foarte veselă aparent
- Andra...tu nu esti la scoala?
Scoală!?? Am uitat azi e prima mea zi de scoala in Los Angeles....
- Acum ma pregateam sa ies pe usă.. .spun eu nestiind ce sa mai fac.
-Grabeste-te vei intarzia...Nici nu inchid bine telefonul ca ma duc direct la baie sa fac un duş rapid si sa ma imbrac in putinul timp pe care il mai aveam...
M-am gandit ca in prima mea zi de scoala sa ma imbrac cat de cat decent asa ca imi iau o camasa si o pereche de blugi negri si niste bascheti de culoarea visini...
Ajung la scoala fix cu 10 minute inainte de a se suna. Ma grabesc sa imi las lucrurile in dulap si sa ma duc la ora...
Ce e cel mai culmea...ma pierdeam pe holuri... Pana l-am italnit pe directorul scolii care a pus un baiat sa imi arate scoala.
- Bună , eu sunt Andra . Spun putin rusinata...
- Hey ! Eu sunt Adam..spune el ,iar apoi imi arata un zambet dulce.
- Si... cam pe unde ar trebui sa fie dulapul meu??
- Dulapul 345 din cate am auzit.... pe aici!
Ajung la dulap unde imi las lucrurile si spre surprinderea mea el e inca acolo.
- Ce ora ai ? Ma intreaba el.
- Matematică.
- Bun deci avem oră impreună.
Spune el si ma conduce in clasa
După ce se termin orele ma intalnesc cu nimeni altul decat....Heyy! sper ca v-a placut primul capitol din noua mea carte . La media o aveti pe Andra... Eu voi posta cate un capitol sau doua in fiecare zi asa ca ... fiti pe faza ! Pwpix😘😙
CITEȘTI
Povestea Unei Fete
TienerfictieO fata noua se muta in oras... vedeti ce se va mai intampla mai departe pupix😘