Adrien'dan
Evet parise veda etme zamanı geldi dünden beri uyumadım marinette arar diye ama aramadı ümidimi kestim demek ki oda benim ayrılmamı bekliyormuş kaderimiz böyleymiş marinette senin hayallerini yıktım şuan nerdemiyim? yola çıktık babam yanımdaydı mutlu görünüyordu ben ise mutsuz cidden benim üzülmem hoşuna gidiyor heralde....
Marinette'den
Dünden beri adrien'ın aramasını bekliyordum ama yok aramadı! neden aramadı çünkü g*tü yemiyor yemesin kardeşim o dünden razıysa bende dünden razıyım ozaman benim hayallerimi çaldı o civciv kafa gerizekalı aptal mal ıgh sayacak şey bulamıyorum!.....
..Aramadı aramadı aramadı neden aramadı çünkü şuan yola çıktı bana sadece güle güle yazdı arar diye bekledim ama yazmadı ağlamaktan beter oldum! alya ise başımda bişey yapmıyor gerçi ne yapsın ki? adrien'ı kolundan tutup geri getirecek değil ya pfffft boşversene mariadrien artık yok senin için öldü o senin için......
5 Ay sonra adrien'dan.....
Sonunda parise döndüm evimi arkadaşlarımı özledim......odama girdiğimde not buldum kim yazmıştı ki? okumadım belki benim ile ilgili değildir diye kendimi yatağa atdım ve tavana baktım gözlerimi kapatdım ve uyudum.....
Marinette'den
Hayatım çok güzel gidiyordu sevgili yok dert yok adriendan vazgeçmiştim artık mutluydum alya ise bu akşam beni birisi ile tanıştıracağını söyledi ben gitmek istemesemde gitmek zorundaydım çünkü alya benim en iyi arkadaşım ve kötü zamanlarımda yanımda oldu oda nino ile sevgili oldu çok mutluydular alyada darısı senin başına diyip duruyodu bi gün ağzının üstüne vurucaktım yakın arkadaş demeden...........