4. GÜN

28 6 0
                                    

Bugün laranın yanına gittim .Mutsuz bir şekilde benim gözlerimin içine bakıyordu ona ne oldu lara dedim bana cevap vermedi ve bir anda hıçkırarak ağlamaya başladı."İlk defa üvey annemsiz geçirdiğim bir doğumgünü "dedi bana .
Biraz düşündüm laranın ağlamaması için sadice üvey annesiyle barışması gerekti.Ama ben bunu laraya söylersem bana büyük bir tepki verebilir.
Ama başka bir çağrem yok larayı annesinin yanına götürmeliyim.
"lara haydi üvey annenin yanına gidelim "dedim.
Bana lara kızgın bir şekilde şunu dedi.
"Bilmiyormusun bir yıl önce üvey anneme küstüğümü"
Larayı ilk kez bu kadar tepkili gördüydüm.
Garip geldiydi onun bakışları sanki gözlerinin içinde barınan kötü biri onu düşüncelerine hapisetmiş gibi.
Laraya ne olduda o içindeki iyilik perisi gitmiş.

Larayı sakinleştirmem gerekti ."Lara en azından her iki türlüde üzülüyorsun ben en iyi hissedeceğim şekli seçerdim,ama biliyorsun benim dün üvey annem evi terk edip gitti babamla. Sana söyledim telefonda dün bunu zaten. Çokta umrumda olmayan bir kadındı çünkü; Bana çok kötü davaranıyordu .Bazen seni kıskanıyorum keşke senin annen gibi üvey annem sadice bana notlarım yüzünden kızsaydı .Benim üvey annem her sabah beni kaldırıp iş yaptırıyor .Bir kere benim saçımı okşadığımı bilmem.Ama senin üvey annen senin her sabah saçını okşuyor hep senin iyiliğini düşünüyordu ,zaten bu yüzden sana kızdı .Ben olsam şimdi gidip ondan af dilerdim eminim oda çok üzgündür karar senin lara"dedim laraya.
Lara bana "Tamam gidelim o zaman" dedi.
Laranın annesinin yanına gittik .Kapıyı çaldık bir hizmetçi açtı kapıyı.Laranın annesi odadan geldi ve "kim gelmiş"dedi .
Hızmetçi büyük bir çılgınlık içinde "lara gelmiş" dedi .
Larayı ne kadar çok sevdiklerini o zaman anladım.
Annesi içerden gelerek bir anda laraya sarıldı sanki küs değillermiş gibi lara yokken bile belki gelir diye doğumgünü organize etmişler .Herkezi davet etmişler ve herkez o gün sadice larayı ümütlü bir şekilde beklemişler .Herkez laraya bir sürü hediyeler almış, onun için çok büyük bir pasta yaptırmışlar . Laranın artık bundan sonra çok mutlu olmasını istedim.
Lara bana şunu dedi "ikimizinde yeni evi bura "dedi ."Senin annen gittiyse benim annemde her sabah saçını okşar" dedi ve "sana çok teşekkür ederim dostum "dedi.

☺😊

KİM BU KATİL "Tomas'ın Emeraldtan İntikamı".Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin