Édesség

2.3K 109 64
                                    


Helyesírási hiba lehet benne! Ha találtok légyszi szóljatok!

Park Jimin mérgesen lépett be az
egyetem ajtaján. Már megint késésben volt a mostohabátyja miatt. Min Yoongi-val akkor lettek testvérek, mikor Jimin 14 éves korában a szüleik összeházasodtak. A fiatal fiú már akkor is szépnek tartotta az idősebbet, majd az évek során lassan-lassan beleszeretett. Akkor miért is volt mérges? Igaz Yoongit kívülről nagyon szépnek találta, belülről egy nagyon szúrós személyiség volt aki csak azokat engedi a közelébe akikben teljesen megbízik, és ezek az emberek legtöbbször a barátai voltak. A kicsi Jimin ezt nem tudta megérteni, azt hitte alapjába véve bunkó a testvére. Akkor, hogy szerethetett bele? A fiúval folyamatosan bunkózott, amiből késöbb "testvéri viszály" lett, viszont akivel jóban volt azzal eléggé édesen viselkedett-legalábbis Jimin szerint. Ma reggel is azért volt mérges mert bátyja kikapcsolta az ébresztőjét, ami miatt elaludt. Szerencséje volt, hogy Jungkook és Taehyung is többször hivogatták így 3. órára be is ért.
-Már megint mit csinált, hogy ilyen mérges vagy? És, hogy a picsába tudtál ennyire elaludni?- Jimin szerette Tae-t és Kookie-t, már óvodás koruk óta legjobb barátok voltak, most mégis meg tudta volna Jungkookot folytani egy kanál vízben.
-Nyugi Bunny! Hagyd már szóhoz jutni!-hát igen Tae mindig nyugodtabb volt mint Kookie.
-Már megint megszivatott !Kikapcsolta az ébresztőmet! Nem hiszem el , nem lehetne egyszer normálisan viselkedni velem?! Mindig valamivel keresztbe tesz , kezdem már nagyon rosszul viselni. Miért kellett egy ilyen emberbe viszonzatlanul beleszeretnem!?-keseredett el Jimin.
-Jaj kicsi Jiminie! Nem kell elkeseredni! Még az se biztos ,hogy viszonzatlan-itt Jimin kételkedőn nézett Taehyungra-ne nézz így! Meg se próbáltad bevallani, mi van ha azért viselkedik így veled mert ő is szeret téged?
-TaeTae! Már megint kezded! Nem fogom bevallani, nem mindenkinek lehet álom kapcsolata!
-Ahhj már! Bunny! Segíts meggyőzni!-nézett rá kérlelőn Tae Kookie-ra.
Jungkook csak beletörődötten felsóhajtott, hogy neki most győzködnie kell legjobb barátját (ami szerinte nem is fog sikerülni).
-Figyelj Jimin!-kezdte el Jungkook-ismersz minket Tae-vel mint a rossz pénzt. Régóta együtt vagyunk ,igaz mind a ketten passzív felek vagyunk. Soha nem hittük volna ,hogy valaki elfogadja a hármast. Mostmeg: boldog párkapcsolatban élünk hárman; Hoseok,Tae meg én. Megtörtént az eddig számunkra lehetetlen: párt találtunk. Valdd be neki és talán ő is szeret. Ha meg nem, mit számít? Ugyanolyan lesz a kapcsolatotok. Ha elutasít csinálunk egy "csajos" estét oké?-nézett mélyen Jimin szemébe Kookie. Jiminnél itt tört el a mécses. Hangosan zokogni kezdett. Jungkook kérdőn Taehyungra nézett, aki szorosan ölelte zokogó barátjukat.
-Most mi rosszat mondtam?
Tae csak megrázta a fejét ,ezzel jelezve ,hogy ne most.
-ChimChim!-kezdte- mi a baj? Tudom ,hogy nem a reggeli miatt vagy ilyen mérges. Napok óta szomorú vagy. Mi történt?
Jimin könnyáztatta szemekkel nézett barátaira. Kicsit hezitált elmondja-e ,de a végén úgy döntött beszámol miért ilyen, hátha könnyít a lelkivilágán.
-K-két hete pénteken töh-történt-hüppögött- elöbb ehl-elengettek, mert a pro-professzor hiányzott. Egy óh-órával elöbb értem haza. Amiko-hor benyitottam a laká-háhásba, nyögéseket hallottam így mehehehe-g néztem mi lehet az. Őőh volt ott. Épp egy lánnyal "voh-olt " belefeledkehehe-zve, éh-éhszre seh vetteh hogy ott áh-áhlok...-próbálta elmondani de zokogásba torkollott. Taehyung és Jungkook összenéztek. Tudták ,hogy barátjuk ezt egyhamar nem fogja elfelejteni.

..............................

Jiminnek most lett vége az utolsó órájának. Tae és Kookie már elmentek mert nekik nem volt több órájuk ,és elvileg randijuk is lett volna Hoseokkal. A fiú már nagyon várta ,hogy hazaérjen. Ma egy órával elöbb végez mint testvére ,így kitombolhatja magát. Nem nézve fel rongyolt végig az egyetem folyosóján. Sietett kifelé a kapuhoz, mikor valaki utána kiabált:
-ChimChim! Az istenért állj már meg!-pillantotta meg integető barátait.
-Ti meg itt ? Hogy-hogy ? Nem randin kéne lennetek?
-Le mondtuk volna ha nem ismernénk már évek óta. Veled akarnánk lenni ,támogatni ,de tudjuk ,hogy ilyenkor jobban szeretsz egyedül lenni mintsem velünk.-mosolygott rá Tae.
-Azért nem felejtettünk el.-húzott ki Jungook a táskájából egy nagy doboz bonbont-tudjuk ,hogy diétázol meg minden ,de most megérdemled ezt! Egy kis vígasztaló ajándék.
-Srácok- nézett rájuk könnyes szemmel Jimin-Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!- ölelgette meg barátait.
-Semmiség! Hisz barátok vagyunk!-villatotta ki nyuszifogait Kookie- most viszont az elkövetkező két( és fél) napon kisírod és kipihened magad ,és hétfőn energikus kis törpeként térsz vissza. Oké?- kérdezte.
Jimintől csak egy nagy bólintás volt a válasz.
-Értettem. Na ,én most megyek csokit zabálni, és szomorú ,romantikus filmmaratont tartani. Nektek pedig további jó "játékot".- utalt perverzül a randijuk végkimenetelére , mire mindketten elvörösödve kezdek hebegni-habogni. Ő csak nevetve intett nekik majd elindult haza.

Édesség +18 ~YoonMin OS~Where stories live. Discover now