1. Začátek

1K 74 11
                                    

"Čo by sa stalo keby....." čítal som komentáre na budúce video. Nad týmto som sa však pozastavil......nedopovedal som ho celý ,pretože som hned vedel odpoveď.

                        Pohled Moona

Domov som prišiel unavený. V škole to nie je zas tak ľahké. Kopa úloh ,učenie na testy...a tak ďalej ,všeci to určitě poznáme.
"Ahoj" povedal som ,ale keďže mi nikto neodpovedal ,zistil som ,že som doma sám.
'Tak si pôjdem urobiť úlohy' povedal som si v hlave a odišiel  do mojej izby.

                  O hodinu později...

'Úlohy....mám ,naučený na testy.....som'
"Konečne mám všetko," povzdychol som si
"čo teraz robiť?"
Pozrel som sa na zapnutý počítač.......Mal som zatiaľ nainštalovaný iba Minecraft.
Napdl ma jediný nápad. Vzal som svoj mobil ,ktorý ležal na posteli ,naklikal  meno
Galileo a zavolal mu.

"Čau Galileo"
"Nazdááár Same"
"Nechcel by si natočiť video?"
"Bohužial mám veľa práce"
"Ou ,tak niekedy inokedy bráček"
"Jojo.......Čaukooo!"
"Čaaau"

Nevedel som ,čo robiť.
"Tak si pôjdem zahrať sám"

                         Pohled Attacka

Na autobusové zastávce jsem se s Klárkou rozloučil krátkou pusou a odešel. Domů jsem běžel ,protože mi byla zima.
"Konečně v teple" řekl jsem si nahlas pro sebe a pousmál jsem se. Haha v teplém. Po chvilce koukání do zdi a přemýšlením nad slovem "teplý" ,jsem se konečně vzpamatoval.
"Ahooooj" řekl jsem. Odpověď jsem ale nedostal. Divil jsem se. A zase.... Po chvilce koukání do neznáma a přemýšlení ,kde asi jsou ,jsem se rozhodl ,že navštívím kuchyni.
"Moje milovaná ledničko ani nevíš ,jak si mi chyběla" chtěl jsem ji už otevřít ,ale všiml jsem si papírku přilepeného na ledničce.

'Jeli jsme zařídit něco do Prahy.
Vrátíme se až zítra ,jinak máš plnou ledničku ,ale neber si všechno!
                  Mamka :*'

'Mám aspoň dům pro sebe' řekl jsem si v duchu. Vzal jsem si jídlo a běžel do pokoje. Jelikož jsme neměli úkoly ,tak jsem zapnul Minecraft a připojil se na server. Qplay.....tady je hodně Čechů a Slováků ,tak si zapnu TS je 50% šance ,že bych se s někým mohl seznámit.

                   O pár minut později...

'User joined your channel'
Lekl jsem se ,že jsem málem upustil telefon.
"Uffffff...." povzdychnul jsem si.
"Ah...prepáč ,vyrušil som ťa?"
"Nene ,to je dobrý ,jen jsem se tě lekl"
"Ou ,prepáč ,nechcel som ťa vystrašiť"
"Říkám ,že dobrý.....Jinak jak si tu teď povídáme ,jak se máš?"
"Dobrý...čo ty?"
"Hej ,no mám se dobře"
A tak jsme si začali povídat.

Tak co , cítíte ,jak z toho dostáváte rakovinu?😂 Jinak budu rád za každý komentář i vote😄

-Přes 400 slov

Váš Holotropík 😂💙

Co by se stalo kdyby....?Kde žijí příběhy. Začni objevovat