Un nou inceput

14 4 0
                                    

*Tabea*

"Niciodata nu mi.a placut mersul cu trenul. Mi se pare atât  de obositor mai ales ca trebuie sa stai sa dormi pe un scaun super inconfortabil. In fine,asta nu cred ca e atat de important...cel putin un lucru stiu...ca...niciodata nu voi putea trece peste moartea parintilor mei. Daca mai stau doar o secunda si ma gândesc la ei, simt ca o s.o dau intr.o depresie cronica :).
...Trenul a ajuns in gara....
Ah uite,a ajuns si matusa Baya!

*Baya*

-Tabea!!! Salut draga! Cum a fost mersul cu trenul?
- Matusa Baya!!!! Ce dor mi.a fost de tine!! Mersul cu trebul? Um....a fost putin cam obositor dar in rest totul a decurs bine...sper..:)
- Uite Tabea, îmi pare atât de..
- E okai matusa,o întrerup eu, nu cred ca sunt pregatita sa vorbim acum despre asta.,o spun cu ochii în lacrimi
- Oh scumpa mica! Hai sa mergem acasa,spuse ea schitând un zâmbet fals

*Tabea*

Woooow ce casa mareee....daca asta e casa unde o sa stau, atunci e uimitor...dar tot îmi lipseste Africa,atât de mult....prietenii mei, mediul de acolo....aici TOTUL e diferit dar deosebit si interesant...aceste străzi betonate cu negru, masini de diferite forme,multe magazine cu o mâncare atât de ciudata cum n.am mai vazut in viața mea! Deja mi.e dor de casa, dar NU..nu ma pot întoarce înapoi...nu vreau sa.mi aduc aminte de acele zile cumplite...NU nici gand! Voi sta aici,oricum totul e nou pentru mine deci mi.ar face placere sa cunosc tara asta..Oamenii de aici se îmbracă atât de ciudat...fetele poartă pantaloni închisi si grosi si bluze dintr.un material negru si foarte gros, si unele au pantalonii rupti...poate or cazut sau si i.au agățat de un gard sau ceva din greseala...inclusiv Matusa mea si.a rupt pantalonii...saraca, cred ca are nevoie de unii noi..
Ba ta vorbeste cu un angajat in suedeză...ce limba ciudata si întortocheată...tot ce stiu sunt trei cuvine..Szia,Aloha si Hello! Oh stai, astea nu sunt in Suedeză, deci practic nu stiu nici măcar o boabă din limba asta...

*Aby*

- Doamna Rațiu,va rog sa ne pregatiti o masa caldă pe cand ne întoarcem, eu cu Tabea vom merge la cumpărături,iar domnul Ghervy ne va însoți cu limuzina. Multumesc! Ne vom întoarce in maxim doua ore. (Desigur totul a fost spus in suedeză de catre doamna inalta, cu parul negru,prins tot timpul intr.un coc in vârful capului, inalta de statura, purtând tocuri groase de maxim 5 centimetri tot timpul, cu paltonul negru călcat la perfecție, Baya domana de 30 de ani cu ochii de un Albastru ca oceanul)
- Tabea, haide draga! Mergem la mall!
- Moul? Ce e ala? Ceva grajd cu capre??,spunea fetita entuziasmată
- Nu draga,rase matusa... Se numeste mall, adică magazin, de unde vom merge sa iti cumparam niste haine.
- Dar nu am nevoie, hainele pe care le port acum sunt cele mai scumpe si cele mai noi pe care le am :)) cred ca îmi vin perfect! Mama a facut sacrificii ca sa mi.o cumpere..de abia a strâns 2 cenți pentru mâncare, dar i.a dat pe aceasta rochiță a mea :))

- Iubita? Vei merge la scoala si ai nevoie de haine noi, altfel nimeni nu te va primi la nicio instituție

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Iubita? Vei merge la scoala si ai nevoie de haine noi, altfel nimeni nu te va primi la nicio instituție..vei merge la cea mai buna scoala din Suedia, ai noroc ca e in cartierul nostru..e o scoala privată cu studii bune si tot ce trebuie.
-VOI MERGE LA SCOALA?? NU IMI VINE SA CRED!!NPRIMIT CA VOI INVATA TOATA SUEDEZA PE DE ROST SI VOI FI CEA MAI BUNA DIN CLASA SI VOI CUMPARA CE HAINE VREI TU!! SUNT SUPER FERICITA..ABIA ASTEPT SA CUNOSC LUME NOUA SI..SI..

POOOOC
Tabea se ciocni din neatenție cu un băiat brunet, cu ochii verzi, de aceeasi statură cu ea, îmbrăcat elegant, la costum, având parul aranjat si dat pe spate

*JOSHUA*

- Hei gargauta! Ai grija pe unde mergi? Tu chiar nu vezi de picioare?
- Im...îmi...pare r..r...rău..chiar nu am vrut! Lasă.ma sa te ajut!
- N.am nevoie de ajutorul tau

In acel moment.....

Oare ce se va intampla mai departe? Sunteți curiosi? Daca apreciati munca mea si mai vreti si următorul capitol, atu nu uitati de like (as aprecia super mult) si sa îmi scrierii in comentarii daca doriti sa continui si ce credeti ca se va intampla in urmatorul capitol. Va țuc si va iubesc !!♡♡♡

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Trăind diferit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum