"Svake srecne porodice su iste, dok svaka tuzna ima svoju pricu."
-Niall, Harry, Kiley, Rich, (Zayn, Liam, Lou)
-"Dok šetam tihom i uskom precicom, osecam neku jezu. Opet sam sama, kao i svakog vikenda kada moj otac dodje sa ratista, majka i on se posvadjaju, pa mi je lakse da predahnem napolju nego njih da slusam. Ovo vece je bilo drugacije od ostalih, mnogo hladnije i tamnije. Na ulicama nikog nije bilo, sto mi je i pomagalo, bila sam sama sa sobom i pokoji put sam pustila suzu i poneki jecaj. Dobro poznati zvuk mi se u isto vreme ponovo javio, to je bila sova koja me je uvek zapazala u isto vreme. Tada bi mi bilo lakse, osecala bih se vise pozeljnom i ne bi mi bilo tesko kao pre. Zazmurela sam i duboko udahnula i zaustavila se za trenutak. Stojala sam tako par minuta, kada su pored mene prosla neka kola, a unutra cetvorica momaka. Na kolima su prozori bili otvoreni, a ovi unutra pijani, oni su poznata banda, a glavni medju njima je bio Rich, poznati mafijas i lopov. Za njega se govorilo i daje vampir, ali mislim da su to samo price da bi decu uplasili, kako bi se sklanjala od njega. Gledala sam u kola koja su stajala ispred mene, cula su se vrata i Rich je polako u dostojanstveno dosetao do mene. Oblio me je strah, zasto bas ja? Ko zna sta zeli da mi uradi, a snjim je sve moguce. Uhvatio me je za ruku, neka jeza je prosla kroz mene. "Polako mala." rekao je i sklonio kosu sa mog lica "Sto setas sama? Ulice Londona su veoma opasne za tako krhu devojku, poput tebe" Osetila sam strah u njegovom pogledu, i jezu u njegovom govoru. "Rich, ja stvarno ne zelim da budem..." Stavio mi je prst na usne i ucutkao me. "Ne moras ti nista, ne boj se." Tada su mu narasli ocnjaci i oci su mu pocrnele. Uhvatio me je jace za ruku i premakao sebi. "Bice ti lepo samnom, mala" Tiho je rekao.