Μερος 1

3.2K 201 65
                                    

Η γρουσουζιά που με περιτριγυρίζει δεν περιγράφεται.Μιας και ειναι Χριστούγεννα αποφάσισα να κανω εκπλήξη στους γονεις μου και να ανέβω Θεσσαλονίκη να τους δώ.

Για κακή μου τύχη ομως με πρόλαβε η μητέρα μου και μου ειπε πως αποφάσισαν Να κανουν ενα μικρο ταξίδι αναψυχής με εμενα στην απ'εξω.Τσαμπα τόσος κόπος ,τσάμπα τα εισιτήρια ,οι ετοιμασίες ...

Ετσι αναγκάζομαι να γυρίσω πίσω στο διαμέρισμα μου και να περάσω τις διακοπές των Χριστουγέννων μονη μου.

Εχω πει και στον Λεωνιδα οτι θα λείπω για 2 εβδομάδες ..ρεζιλι ...!

Μπαίνω στο πρωτο ταξί που βλεπω να ειναι παρκαρισμένο εξω απο το αεροδρομιο και του δίνω την διεύθυνση μου.Υστερα απο κανενα μισαωρο ειμαι έξω απο τη πολυκατοικίας μου.

Μπαινω μεσα και...

ω τελεια ~ το ασανσέρ ειναι χαλασμένο'ψιθυριζω και αναγκάζομαι να κουβάλησω τις 2 βαλίτσες μου 4 ορόφους.

Και μετά απο μια βασανιστικη βολτούλανα'μαι!Εξω απο το διαμέρισμα μου.Ξεκλειδωνω την πόρτα μπαινω μεσα και κοκαλώνω.

Εκει που περίμενα να μην υπαρχει κανεις μεσα , εκανα λάθος.

Ειδα τον Λεωνιδα μαζι με δυο ξανθές Barbie οπως αποκαλώ αυτες τις ψεύτικες κοπέλες , στον καναπέ ,να του κανουν στοματικό έρωτα.

Στο θέαμα φρίκαρα!Δεν πρόλαβα να φύγω και αυτος εχει κανει το διαμέρισμα μας μπουρδελο;

Έμεινα να τους κοιτάζω για αρκετη ωρα αλλά μολις καταλαβα οτι με πήραν χαμπάρι έτρεξα στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα.

Δεν είχε ξανασυμβεί ποτέ τιποτα παρόμοιο με αυτο που μολις εγινε πριν λιγο.Ηταν παντα κύριος σε οτι αφορά την προσωπική του ζωή.Φυσικά και έφερνε πολυ συχνά κοπέλες αλλά έμπαιναν στο δωμάτιο του και δεν ακουγόταν τιποτα!

Παρόλο που ακούγεται τελείως τρελό με άναψαν απιστευτα οι εκφράσεις του προσώπου του και τα βογκητά του..που φαντάστηκα για μια στιγμή οτι αυτα του τα προκαλούσε εγω..πραγμα τελείως εξωπραγματικό μιας και δυστυχώς η ευτυχώς είμαι ακομα παρθένα.

(Αλλά παλι καλά οχι απο αυτες που φαίνονται-με το που τελείωσα το σχολειο ανανέωσα την γκαρνταρόμπα μου ,έβγαλα τα απαίσια σιδερακια μου και άρχισα να γίνομαι πιο κοινωνική.Σε αυτο με βοήθησε και μια συμφοιτητρια μου-η Χριστίνα η οποία εχει μπόλικη εμπειρία σε τέτοια θέματα!)

Χωρις να το καταλάβω ,βρέθηκα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου με ενα απίστευτο κάψιμο ανάμεσα στα πόδια μου.Δεν μου είχε ξανασυμβεί.Ασυναισθητα κατέβασα την βελουτε γκρι φορμα μου και με το ενα χέρι έτριβα το σημειο μου και με το αλλο χάιδευα το στήθος μου.

Η αίσθηση αυτη ηταν τοσο ωραια ..τοσο πρωτόγνωρη που πριν προλάβω να την ευχαριστήθω ακούω κάποιον να χτυπά την πόρτα του δωματίου μου.

Απο την ντροπή μου τα Μαγούλα μου έγινα κατακόκκινα..χιλιάδες σκέψεις πέρασαν απο το μυαλό μου ...μηπως με άκουσαν..ή με είδαν..;

Σηκώνομαι απο το κρεβάτι και ανοίγω την πόρτα.Μπροστά μου στεκόταν ο Λεωνιδας..πραγμα κακό γιατι ημουν ακομα ερεθισμένη και αυτος εκανε τα πραγματα ακομα χειρότερα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Σκανδαλώδης..Where stories live. Discover now