6.

6 0 0
                                    

ONA... Kaja... Dziewczyna która się tnie.

Jesteśmy tutaj...
Dzisiaj...

11.12.2017r.
Zerwałam niedawno z Dominikiem, dla Kamila. Chciałam żebyśmy byli razem.

9:00
Kamil czekał na mnie na przystanku. Poszliśmy do szkoły. A w szkole dowiedziałam się coś co nigdy bym nie przewidziała.

-Dałem szansę Kaji- te 3 słowa totalnie rozsypały moje serce na kawałki. Wzięłam torebkę i pobiegłam do łazienki.

Byłam w takim stanie...nie mogłam złapać oddechu. Miałam ochotę skoczyć z okna lub się pociąć. Napisałam do mojej koleżanki-Pauliny.

Kiedy weszła do łazienki od razu ją przytuliłam i zaczęłam płakać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kiedy weszła do łazienki od razu ją przytuliłam i zaczęłam płakać. Nie dawałam sobie rady.
Po chwili przyszła Weronika która również mnie od razu przytuliła i poszła pogadać z Kamilem oraz Wiktoria i Ania.

Płakałam przez 3 godziny... Przed angielskim potrzedł do mnie Kamil i mnie przytulił. A ja znowu zaczęłam płakać. Tak bardzo go kocham, a nie mogę z nim być

Potem...przytulaliśmy się cały czas. Trzymaliśmy się za ręce... Odprowadził mnie do szatni bo miałam wyjść wcześniej ze szkoły. Nie chciałam iść do domu. Chciałam z nim zostać. Niestety nie miałam wyjścia...

Ale pożegnanie było najpiękniejsze... Dostałam buziaka w usta.
Te motylki w brzuchu... Ostatnio je czułam kiedy byłam z Kamilem. Czyli 3 miesiące temu... Tylko on u mnie wywołać takie uczucia...
Kochałam go
Kocham go
Będę go kochać

ZAWSZE 💘

Fałszywa przyjaźńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz