Roberto P.O.V.
Tmurno jutro. Jos jednom se ustajem bez volje. Da mi je samo zaspati još malo,utonutiu snove gdje je život ljepši.No nista od toga...
Jutarnji hladni tuš dobro mi je došao. Uzimam kacigu u ruke i brzinskim korakom izletim iz kuće.Palim motor i krećem u život.
Natasha P.O.V.
Još jedno mamurno jutro u nečijem krevetu.Hah,dobar stari Jacky opet me oduzeo noćas.Hladni tuš mi nebi nikako škodio.
Brzinski na sebe sam navlačila čipkaste tangice i ostatak odjeće koju sam pokupila s poda nečije sobe.Noć je bila burna.Izlazim iz nećije kuće i onako iz visokoga ulazim u svoj crveni ferrari.
PRIPOVJEDČ:Sudbina sada staje na puteve ovih mladih života.
Natasha Beverski i Roberto Mc'Olly upoznaju se na vrlo neobičan naćin.
Natasha P.O.V.
'Live fast,die young,bad girls...'
BUUUM!!
'Pas mater čoravu'-Zaurlala sam iz sveg glasa na tipa koji je sjedio na svom suzuki motoru.Izletio je kao da mu je dozvoljeno,što si on umišlja tko je on?-.- Ljutito izlazim iz crvenog ferrarija,dolazim do 'gospodina' na motoru i živčano počnem urlati:'JESTE VI ČORAVI?PA NABAVITE SI NAOČALE.KOJA BUDALA VAM JE DALA VOZAČKU?MAJMUNE JEDAN PA UBUDUĆE GLEDAJ KAKO I KOME ULETIŠ PRED NOS.KONJU!'
'Gospodin' se samo cerio te svojim,nisam mogla da ne primjetim,velikim i snažnim rukama skinuo kacigu s glave.Pogledao me svojim smrtno crnim očima i razvučenim osmijehom te rekao:'Šta je ribo ima problema?'
'Da ima.'-Odbrusila sam ljutitim i pomalo sexy glasom.
Pribio se uz mene i bez imalo srama približio svoja usta prema mom uhu i šapnuo:'Jesi li za sex pomirenja?'
Gurnula sam ga ravno od sebe i iz sve snage udarila mu šamar.Samo se onako bezobrasno nasmijao uzeo kacigu,upalio motor i nestao bez traga.Ljutito sam vrisnula sjela u ferrari i krenula kući.
Jako je kratko,žurila sam se,pa uživajte ♥