TH - By the fireplace

1.7K 50 0
                                    

Техюнг и Т/И се върнаха, засмени и веднага щом прекрачиха прага на дома им, Т/И го придърпа в една страстна целувка.

Т/И: Забавлявах се.

Техюнг: Удоволствието беше мое за цялата вечер.

Той се усмихна и я взе на ръце, слагайки я на дивана. Техюнг дръпна дивана към камината, след което я запали и се настани на дивана до нея. Придърпа я в скута си с гръб към него и започна да гали рамената ѝ. Остави една целувка на рамото ѝ, а Т/И настръхна и затвори очи.

Техюнг не спря да я дарява с целувки по рамената и по врата. Свали едната ѝ презрамка и я плъзна по рамото ѝ. Т/И настръхна още повече и се помръдна. Той смъкна и другата презрамка, откопчавайки колана си и не спря с целувките.

Техюнг: *започва да я гали по талията, докато откопчава ципа на роклята ѝ* Т/И...

Т/И: Мм... *помръдва се и изпъшква*

Техюнг: *оставя една смучка на рамото ѝ* Искам те...

Т/И: *потрепва от смучката и изпъшква* И аз...

Той свали дрехите си, както и бельото ѝ, но остави роклята. Плъзна бавно роклята по тялото ѝ и седна зад Т/И, отново придърпвайки я в скута си и обхвана гърдите ѝ, като започна да ги мачка. Т/И настръхна и започна да диша тежко, като отпусна главата си назад и захапа устната си. Той целуна нежно рамото ѝ и остави още една смучка, играейки си със зърната ѝ.

Техюнг: *целува бузата и врата ѝ* Отпусни се...

Тя се отпусна послушно и се сгуши в него. Техюнг плъзна едната си ръка към нейната и я сложи на члена си, продължавайки да мачка гърдите ѝ. Т/И стисна леко члена му и започна да го мачка. Той изстена тихо в ухото ѝ и плъзна ръката си към зоната ѝ и започна да я разтрива бавно. Т/И изпъшка и започна да движи таза си, не спирайки да мъчи приятелчето му. Техюнг изпъшка и започна да си играе с клитора ѝ, все още мачкайки гърдата ѝ. Т/И се подмокри от бавните му действия и изстена тихо.

Техюнг: *приятелчето му започва да пулсира и изстенва силно* Недей така, ще свърша...

Т/И: Аз също. *нарочно забавя движенията си*

Техюнг спря с дразненето и я постави в легнало положение. Целуна я нежно и настани члена си пред входа ѝ, като навлезе бавно и изстена тихо. Т/И повдигна таза си и изпъшка доволно. Той стисна декоративната възглавница и нападна устните на приятелката си. Тя изстена в целувката и захапа долната му устна, движейки се с него. Техюнг изстена тихо името ѝ и се забърза, като изви гърба си. Т/И почервеня и го придърпа към себе си.

Техюнг остави няколко целувки на врата ѝ и остави по две смучки. Т/И изви гърба си и отпусна главата си, пъшкайки тихо и започна да драска гърба на Техюнг.

Техюнг: *целува я, като забързва темпото и изстенва* Обичам те, любов...

Т/И: *започва да стене по-силно и пъшка* И аз те обичам...

Той облиза устните ѝ и вкара езика си в устата ѝ, движейки се по-бързо. Изстена в целувката и засмука езика ѝ. Т/И не издържа и свърши със силен стон. Техюнг се забърза, колкото можа и свърши на стената, като изстена доволно. Легна зад Т/И и я придърпа в прегръдките си, гледайки огъня. Сплете краката им и хвана ръката ѝ, като я целуна.

Техюнг: Лека нощ.

~2 smuts remaining~

BTS Smut |2|Where stories live. Discover now