"Bosanlah buli orang yang sama" Suho angguk sambil pandang kawannya itu"Betul itu....Wei korang tadikan aku nampak budak baru..." Kai pandang suho yang pandang mereka"Siapa Lelaki ke perempuan?" Suho jawab sambil senyum"Perempuan.Tujuh orang perempuan.Tapi cantik siot!" Sehun gelak.
"Wei korang itu budak baru itu...Jom buli nak tak" Suho naikkan kening kepada kawannya itu.
Yuni baru nak pergi ke kelas dia nampak sekumpulan lelaki datang ke dia.Yuni diam.
"Hai awak! Budak baru ye? "Yuni pandang lelaki di depannya itu.Yuni rasa menyampah mahu pergi dari situ.Tapi di halang oleh sehun"Nak pergi mana? Apa kata hari ini kita rehat sama-sama dengan oppa dan kawan oppa" Yuni pandang lelaki di depannya sambil buat tak tahu.
Cepat je yuni masuk ke dalam kelas sambil senyum dekat kawannya itu.
"Kau pergi mana tadi?" Yuni senyum sambil pandang Suzy yang pandang dia"Tadi aku jalan dekat sekitar sekolahlah....Aku tengok korang sibut sembang dengan cikgu lili..." Krystal angguk.
Krystal pandang kawannya sambil mengeluh.Mina tanya dekat krystal itu"Kau kenapa mengeluh ini?" Krystal senyum sambil makan"Aku bosanlah.....Aku rindu dekat sekolah lama kita" Mereka pun angguk.
Pada masa sama Exo masuk ke dalam kelas itu.Sehun pandang je suasana dalam kelas.Budak dalam kelas jadi diam.
Yuni pandang depan sambil mengeluh itu.Sehun pandang Yuni yang duduk tepi tingkap itu.
"Aku nak tanya? Aku dengar betul ke kat sini ada budak baru?" Tanya Suho kepada Umji yang duduk depan itu.Umji pandang suho sambil geleng"T...T...Tak ada." Xuimin pandang umji itu sambil gelak"Kau jangan tipu....Aku tahu kat sini ada murid baru....Baik kau beritahu......Kalau tak.." Umji tanya sambil berani.
"Kalau tak apa?" Kai jerit sambil tarik rambut umji"Ohhh kau tak nak beritahu....Senang je kita buat macam ini" Umji jerit sambil pandang kai"Ahhhh!!!!" Yuni bangun dari duduk itu.
Yuni menhampiri kai sambil tolak kai dari umji.Yuni peluk umji itu.Krystal dan kawannya bangun dari duduk sambil menhampiri dekat kai.
"Apa masalah korang ini?" Chen pandang perempuan di depannya itu"Yang kau nak sibut hal kita orang ini kenapa?" Hani jawab sambil peluk tubuh"Sebab kau dah kawan kau dah kacau budak kita orang...Tambah-tambah lagi dia...." Lay gelak sambil pandang kawannya itu"Sejak bila korang dapat Queen ini? Setahu aku korang inikan baru pindah so jangan harap korang dapat Queen di sini" Suzy gelak sambil pandang kepada Lay itu"Sejak bila aku dan kawan aku dapat Queen ini? Tak mainlah Queen king ini.....Kita orang main Gengsterlah...Betul tak korang?" Mereka angguk.
"Hahahaha.......Lawaknya korang ini.....Kejap aku nak tanya mana orang kau itu....Aku nak tengok mana orang kau itu?" Tanya chanyeol itu kepada perempuan itu.Luna senyum sambil pandang umji"Itu orang kitaorang." Baekhyung gelak sambil pandang umji"Ohh itu orang kau....Ingat kitaorang kisah...." Krystal pandang lelaki itu.
"Kau ingat kita orang kisah dengan korang...Alah sedakat ada pangkat king buat apa..." Perli oleh krystal dari tadi diam.Luhan dengan panas hati sambil jerit"Siapa kau nak cakap macam itu dengan kita orang?!" Jiho gelak.
"Terasa ke? Mmm rasanya terasa kut...." Sehun nak lempang jiho.Jiho tutup mata sambil tunggu dia kena lempang.Tapi pelik kenapa dia tak rasa sakit di pipi.Jiho buka mata dia.Dia nampak yuni tahan tahan tangan sehun.
"Apa hak kau nak sentuh kawan aku? Ada aku izinkan kau sentuh kawan aku? Tak adakan..... So jangan sesekali kau dan kawan kau sentuh budak aku atau kawan aku.Kalau tak kau dan kawan kau akan terima akibat." Mereka pergi dari situ.
YOU ARE READING
Apabila Gengster tunduhkan King
RomanceMenkisahkan Sekumpulan Gengster yang sangat terkenal seluruh dunia. Mereka masuk dalam sebuah sekolah sangat terkenal.Sekolah bangtan school. Sebuah sekolah sangat terkenal dengan berbuli. "Kau ingat aku takut dengan kau? Setakat king sekolah buat a...