Capitolul 5

39 6 0
                                    

Cand am coborat de pe scena  fost intampinata de.......nu cred.......era Niall(media).

-Hey pui.Tia fost dor de mine?

-Niall...ăăăă...chiar nu stiu ce sa spun. Ce cauti aici?

-De ce? Nu te bucuri sa ma vezi?

-Sincer.........nu.....adica team prins in camera mea,de ziua mea cu ceea mai buna prietena a mea.

-Da......legat de asta...

-Ce iti mai face iubitica?

-Mam despartit acum doua luni de ea.

-Aaa....o realizat si Delia insfarsit cat de prost poti sa fii?

-Defapt e invers.....eu am prinso cu altul.

   Cand am.auzit ce a spus am citit in ochi lui tristete si durere.

-Uite Lia...chiar imi pare rau pentru atunci si nuti cer ca sa fim din nou inpreuma penru ca stiu ca asta va fii imposibil. Iti cer doar sa fim prieteni buni ca inainte daca si tu vrei asta,desigur?

  -Uite...Niall chiar nu stiu daca as mai putea sa am incredere in tine din nou ca atunci pentru ca mai ranit faortr tare in acel moment dar.....

-Dar?

-Dar cred ca as mai putea sati mai acord o sansa. Prieteni?

-Prieteni.

        Atunci ii sar in brate formand o imbratisare de care chiar imi era dor.Dupa ce neam despartit din imbratisare am mers sal caut pe Harry. Dupa ce lam mai cautat la gasit la un momen dat la bar sarutanduse cu o c***a. Atunci cand ma vazut pe mine mia aruncat o privire plina de ura iar eu mam intors si am plecat de la petrecere.
   
   Nu inteleg de ce mia facut asta,....chiar ma ranit.

                        Pov. Harry

       Dupa ce au coborat fetele de pe scena am vrut sa merg ca sa vorbesc cu Lia dar cand am ajuns la treptele scenei am vazuto pa Lia cum era in bratele unui tip.
       Cand iam vazut am plecat la bar si am inceput sa imi inec amarul in bautura.

-Buna frumuselule.

  Imi spune o curva.

-Uite chiar nam chef de tine. Poti te rog sa pleci si sa ma lasi in pace?

-Cum sa las o bunaciune asa ca tine in pace.
  
      Si atunci incepe sa ma sarute eu raspuzandui. Ce tot fac eu o iubesc pe Lia! Da ati auzit bine o iubeac pe Lia. Are ceva la ea care ma face sa inebunesc de fiecare data cand o vad. Ca tot veni vorba de ea......cand miam intors capul am vazuto cum ma privea cu tristete si uimire.....dar eu prost ce sunt iam aruncat o privire plina de ura si mam gandit ca sa o fac si pe ea sa simta ce am simtit eu...asa ca am inceput sa ma sarut cu c***a din fata mea salbatic pana cand am vazuto cum pleaca si am impinso pe c***a de de pe mine.

   -Dar ce sa intamplat.

-Pleaca!

-Dar...

-Nici un dar,..tiam zis sa PLECI.

       Si a plecat cu coada intre picioare.Dupa ce c***a aia a plecat eu mam gandit ca sa o caut pe Lia ca sa vorbesc cu ea.

     Am cautato peste tot si tot nam gasito.Dintr-o data simt cum obtazul ma ustura semn ca cineva mia dat o palma. Cand ma intorc am stiut ca am incurcato.

-Cum iti permiti prostule!

-...........

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

3 Black RosesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum