GİRİŞ

29 0 0
                                    

Öncelikle ben mert yaman. İzmir bornova ege Üniversitesi hastanesinde doğdum. Annem beni dogururken vefat etti. Annem vefat ettikten sonra babama vermek istediler ama babam kabul etmedi. Sonra beni anneannem e vermişler anneannem de 9 ay kaldıktan sonra oda bakamayinca beni yuvaya vermişler yuvada 2 hafta kaldıktan sonra şimdi ki ailem beni almaya geldi. İlk başta babam beni istememiş bu çocuk sarışın bize uymaz demiş. Ama anneannem benim sevimliligimi görüp dayanamadı ve bu çocuğu alalım dedi. Aldılar ve beni eve götürdüler. Eve gelince ilk başta babam benimle fazla ilgilenirmis. Benimle oyun oynarmis. Babam ise gittiğinde bana annem bakarmış. Babam bana umut ismini koymuş ve adım mert umut aslantaş olmuş. Annemin de işleri çıkınca benimle anneannem ilgilenmeye başladı. Annem beni çok severdi nereye gitse benide yanında gotururdu. Dolmuşa bindiğin de herkes beni severdi.

1. YAŞ

1. Yaş günümde herkes doğumgünü me geldi neredeyse bütün akrabalarimiz geldi. Ben o gün çok yorgun dum. Pastam dan 1 dilim yedikten sonra babam beni kolumda n tutup yatağıma götürdü. Bende uyudum. Doğum günüm den 3 hafta sonra evde anneannem ve ben vardık  anneannem uyuyordu bende dolaniyordum. Mutfağa girdim ve ocağa tırmanmaya başladım o sırada ocakta kahve varmış. Ben ocağı salladigim anda ocakta ki kahve benim üstüme döküldü ve ben bağırmaya ve ağlamaya başladım. Anneannem hemen yataktan fırladı ve annemi aradı annem hemen gelip bizi hastaneye götürdü. Hastanede tedavi gördükten sonra eve geldik.

2.YAŞ

2. Yaş doğum günüm de Amcam lara gittik. Doğum günümü orada kutlayacaktik. Gittik ve pastam izi yedik. Sonra balonlar la oynadık ve balonların hepsini patlat tim. Sonra akşamüstü eve gittik.

3.YAŞ

3. Yaşıma geldiğimde doğum günü kutlamadik. Annem ile daha çok vakit geçirmeye başladım. O zamanlarda annem ve babam bana sürekli oyuncak alırdı ve bende sürekli onlarla oynardım. Çoğunlukla parkta oynardım. O zamanlar bir sürü arkadaşım vardı. Bir gün evden 20 TL çalmisim ve bakkaldan bir sürü bisküvi çikolata içecek vb. Almış im ve mahalledeki bütün çocuklara dagitmisim.

4.YAŞ

4 yaşıma geldiğimde ilk defa halamlara gittim. Ve onlarda 3 gün kaldım. Çünkü annem lerin İsi çıktığı için beni halamlara bıraktılar. Halamlar ı çok sevmiştim. Ve güneş ablam ı fatma ablam ı ve zehra ablamla tanımıştım ve bu kadar iyi kuzenler e sahip olduğum için çok mutlu olmuştum. Sonra halamlar a ebru ablam gelmişti onu da cok sevmiştim. Onlarla birlikte sinemaya gittik yemek yedik ve gezdik dolaştık. Ertesi akşamüstü annemler geri döndü ve onlarda 1 gün halamlarda kaldıktan sonra eve döndük. Eve döndükten 1 hafta sonra teyzem lerin yanına bodrum a gittik. Bodrum a gittiğimizde teyzem lerde ilk önce yemek yedik. Sonra uyuduk. Kalkınca kuzenim burcu ablam ile ebru ablam gelmişti bende onlarla birlikte sinemaya gittim. Döndüğüm uzde yemek yedik sohbet ettik ve yattık.

5.YAŞ

5. Yaşıma geldiğimde anaokuluna başladık. Benim anaokulu m evimizin hemen karsidindaydi. İlk gittiğimde bir kıza aşık olmuştum. Adı sude idi. Okulda çok yaramaz bir çocuktum. Bir gün veli toplantısı oldu ve sude nin annesi de geldi. Sude nin annesi benim annem ile tanıştı. Ve çok iyi arkadaş oldular. Bende sude ile oldum. Anaokulu nun ortalarına doğru ben bir çocuğun gözlüğü nu kırmıştı m adı Sungur idi. Annem ile babam da o gözlük için 250 tl ödemişti. Sonra anaokulu nun sonları  na doğru birisi ile kavga etmiştim. Ve  kavgadan sonra kusmuştum. Bir gün okulla birlikte hayvanat bahçesine gitmiştik. Ve çok eğlenmistik. Okula döndük ve yemek yedik sonra birazcık uyuduk tan sonra film izledik. Sonra eve gittim.

6.YAS

6.yasima geldiğimde bisiklet sürmeyi ve yuzmeyi öğrendim o yüzden bugünlerde Yüzücü oldum. Triathlete oldum. 6 yaşımda evlatlık olduğumu öğrendim. Ve buna inanamadım. Çünkü üvey anne babamı kendim e o kadar yakın hissediyordum ki inanmak istemedim. Ama bu gerçekti ve buna inanmak zorunday dim. 6 yaşımda sayıları ve rakamları öğrenme ye başladık. Bir gün evde babam Lavabo da el lerini yıkarken  bende yikayabilirmiyim Diye sordum.  Babamda beni kaldırdı lavabo da ellerimi yıkadıktan sonra mutfağa annemin yanına gittim. Tabii o zamanlar yeni yeni düzgün konuşmayı öğreniyordum. Annem elini kurula da gel dedi. Bende koşarak babamın yanına gittim sonra babam a " baba havlucam" dedim. Babam da gülmeye başladı. Sonra annemde gülmeye başladı. Ben neye gulduklerini anlayamamistim. Meğerse ben ellerimi havlu ile kurulamak istediğimi söylemek istemiştim ama havlucam demiştim yanlışlıkla babam da bana havla oğlum havla demişti.

Devamı gelecektir

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYATIN BANA SUNDUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin