Danny

193 5 1
                                    

(Tidlligere)

Der gik 5 minutter så gik elevatoren i stå og alt lys slukkede....

•Justin's synsvinkel•

Den gik i stå! WTF hvordan skete det!

''Hvad skete der lige?!'' hviskede Rebecca, hviskede hun? hun gled stille ned ad væggen og trak benene op foran sig ''rolig nu, det skal nok gå Becca'' sagde jeg og satte mig ved siden af hende ''er det okay, jeg kalder dig for Becca?'' smilte jeg ''selvfølge Mr. Bieber'' grinte hun og smilte til mig ''Mr. Bieber er min far, kald mig Justin eller det du nu gider'' grinte jeg ''kai, så kalder jeg dig for.....B.'' (B engelsk udtale) grinte hun mens hun kiggede op fra sit skød ''hvorfor B?'' grinte jeg undrende ''kig ned......B for boner'' grinte hun, jeg kiggede ned og så jeg havde fået boner på....pinligt! jeg rødmede og kiggede over på Becca.

•Rebecca's synsvinkel•

Jeg tog stille min hånd op til Justin's kind op, og nussede han's kind.

Hvad skete der lige for mig? jeg har jo en kæreste! han begyndte og lænede dig ind mod mig og tog begge sine hænder op på hver side af mit ansigt ''jus.....jeg kan ikke😔'' hviskede jeg og rykkede mig væk fra ham ''hvorfor ikke Becca?'' sagde han ''fordi..'' jeg blev afbrudt af min mobil der ringede, jeg kiggede på den og så hvem der ringede 'ma Bitch❤️' det er min bedste veninde .

(R=Becca, N=Nicki)

N) hey slut!

R) hey bitch! Hvad laver du? grinte jeg

N) til fest hos Danny, men der er noget fu skal vide!

R) hvad er der sket?

N) Danny er dig utro søde...

R) HVAD! Ved du hvad, jeg er der om lidt, sørg for at han ikke gør nogle steder!

Og så lagde jeg på, ''hvad sker der beccs?'' lød det svagt fra Justin ''jus, vendt lige lidt'' sagde jeg, men gik stille over til ham, tog fat i han's hovede og kyssede ham.

''Wow, det var fantastisk'' smilte vi i munden på hinanden, min mobil ringede, det var min såkaldte 'kæreste'

(R=Becca, D=Danny)

D) hey baby, hvad så?

R) du skal ikke babe' mig! vi er færdige! det er slut!

D) vent hvad! jeg elsker dig jo!

R) ja sikkert, sagde du det også til den anden pige?!

D) vent hvad mener du?

R) jeg ved du var mig utro, men jeg elsker dig ikke mere! jeg elsker en anden! råbte jeg og lage på.

-------------------------------------

Undskyld at der går så lang tid mellem kapitlerne, men har haft travlt.

Stem og favoriser! love ya😘

Floyd Mayweather's nieceWhere stories live. Discover now