Pohled Talie
Je šest ráno a mě zase zvoní budík. Jak já ten krám nenávidim. Grrrr.
(T- táta, Tal- Tálie)
T: Tálie, měla bys vstávat, jinak přijdeš pozdě do školy
Tal: Tati, ale mě se nechce!
T: Už jenom týden a sou tu Vánoce. Trochu radosti princezno.
Tal: Grrrrr.
Protočila sem oči a konečně vstala.
Doploužila sem se do koupelny, vyčistila si zuby, udělala si make-up a vydala se na snídani. Koukla sem na hodiny. Bylo sedm. Ještě sem měla půl hodiny. Šla sem si vybrat nějaký oblečení. Najednou mi cinknul mobil koukla sem a viděla tam jednu nepřijatou žádost od jednoho kluka. Byl celkem hezkej, bylo mu asi tak dvacet, měl hnědý vlasy a modrý oči. Ale v hlavě mi vrtala otázka, jak si mohl kluk jako on, všimnout takový holky jako mě. Přijala sem to a hned mi od něj přišla zpráva.
(O-on, T-Tálie)
O:"Ahoj krásko :*"
T:"Ahoj. a neřikej mi krásko -_-."
O:"Proč? :(
T:"Protože se neznáme."
O:"A až se poznáme :O??"
T:"Možná :*. Ale teď už musim do školy! Pááá!"
____________________________ ve škole __________________________
Pořád na něj nemůžu přestat myslet. Co když to je ňákej 50-ti letej pedouš? I když ten by to asi dokázal. Vždyť lidi v jeho věku maj problém nakupovat v Kauflandu (pozn. autora: nic proti starejm lidem). Najednou do třídy přijde říďa a za ní nějaká nová holčina.
(Ř-říďa)
Ř:"Věnujte mi pozornost prosím! tohle je Anna a odedneška bude vaše nová spolužačka. Já už musim jít, takže poprosim Talii aby Annu provedla po škole. A mimochodem, dneska vám odpadají odpoledky."
Hned co to dořek, se třídou ozvaly výkřiky štěstí. 'No nic' pomyslela sem si a pomalu vstala že teda Annu provedu po tomhle ústavu 'třeba nám to vyjde do konce školy'. Ale to by se do toho nesměl začít míchat ten debilní učitel, kterej mě evidentně neměl rád.
(U-učitel, T-Talie)
U:"Slečno Blake kam si myslíte že dete?!"
T:"Jdu provést tady Annu po škole. Jak řekl pan řiditel."
U:"Tak si pohněte."
To bylo to poslední co sem slyšela, protože pak už sem stála s Annou na Chodbě a přemýšlela jak začít rozhovor. Jenže to by to Anna nesměla udělat za mě
(A-Anna, T-Talie)
A:"Děkuju že mě provedeš po škole. Dýl už bych to s tim dědkem nevydržela." Tak tomu sem se musela od srdce zasmát.
T:"To se ani nedivim. Říďa je dost nevrlej. Už by měl skončit s tou prací. Akorát všechny sere."
A:"Mimochodem, moc se ve městě nevyzam, nemohla bys mě provést? Celkem by se mi to hodilo."
T:"Tak proč ne Ann, Stejně dneska nemam nic na práci."
Konečně sem si ji prohlédla a jaksi mi přišlo že mě něčim přitahuje. Byla to krásná brunetka s hnědejma očima. nebyla ani moc vysoká, ani moc malá. Někdy lituju že nejsem na holky, ale o tom jindy. Jak sme tak procházely školou, začali sme se sbližovat, když v tom zazvonilo a já si uvědomila, že dneska už nám končí škola.
T:"Tak dneska nám škola už končí, tak si poď zajít na oběd a p bych tě teda mohla provést po městě."
A:"Fajn."
Šla sem na oběd, kde sem potkala skupinku fuckboyů, který si myslej že jim patří každá holka ve škole. Kdyby aspoň nevypadali jako opice. Jeden z nich mě plácnul přes zadek, tak sem se otočila a jednu mu prostě vrazila. Jenom sem se na ně usmála, poslala jim vzdušnej polibek a šla zpátky za Annou, která stála před jídelnou a všechno viděla.
T:"Jestli si ještě panna a chceš jí zůstat, nesmíš je nechat hrát si s tebou. Jasný Ann?"
A:"Jasný Tal."
Pomalu sem se s Annou vydala do města, kde mě někdo najednou chytil za ruku. Chtěla sem ho poslat do patřičných míst, když sem v něm poznala toho kluka z rána.
(A-Anna, T-Talie, O-On)
T:"Ty?!"
O:"Ahoj krásko."
A:"Michaele! Tak ráda tě vidim!"
T:"Moment... Uniká mi něco?"
začala sem se divit že Anna zná Michaela, Michael zná jí, tak proč nepoprosila Michaela o provedení městem?
A:"Totiž já a tady Michael sme byli kdysi nejlepší kamarádi, ale on se pak odstěhoval a já o něm od tý doby neslyšela." Po tom co to dořekla se jí v očích drazily slzy.
T:"Hlavně že teď budeš zase šťastná. A Michaele neřikej mi krásko!"
M:"Promiň... Krásko."
T:"MICHAELE!"
A:"No tak vy dvě hrdličky to si nechte jinam."
T+M:"Anno!!"
Pak sme se rozhodli že zajdem do kina a pak někam na jídlo. Jenže hned po kině mi volal táta že musim domů. Tak sem se s těma dvěma šílencema rozloučila a šla sem domů.
_____________ Michael's POV _____________
(M-Michael, A-Anna)
M:"Dobrá práce Ani. Skočila na to. Teď už to nech na mě. Jasný??"
A:"Ok Michaele."
M:"A, Anno?"
A:"Jo?"
M:"Neposer to."
A:"Vždyť mě znáš. Tak pa!"
M:"Pa zlato!"
Tak jo, po milionech let je venku další kapitola, doufam že se vám líbila, pokud ano hvězdička a názor potěší. zatim se mějte a ČAU
CHRIS
ČTEŠ
Mafia Princess
Actionco se stane s 19-ti letou dívkou, když se zaplete s mafií? Talia Blake se to dozví až potká Michaela Jakea. Čtěte a vše se dozvíte v příběhu...