Ma numesc Lissa Smith. Iata povestea mea :
Intr-o zi de iarna , gasesc masina plina de zapada parcata intre o rabla de prin 1900 si un SUV imens.
Reusesc sa ies din parcare cu cateva zgarieturi incasate de la rabla pe care am lasat-o cu bara din spate pe jumatate intreaga. Gonesc cu 87 km/h pe strazile pustii, si ajung acasa.
Deschid usa apartamentului.
Din bucatarie iese un abur dens mirosind a peste si legume.
Las sacosa sprijinita de un perete, scot ziarele si ma duc in camera mea. Rotesc cheia din incuietoarea usii si aud un declic. Ma arunc in pat, acesta gemand puternic sub greutatea mea. Rasfoiesc ziarele unul dupa altul, pana cand gasesc anuntul pe care il cautam :
“Cautam chirias! Apartament cu 3 camere la doar 299 lei pe luna!!!”.
Exact ce imi trebuia,doar ca mult mai ieftin decat ma asteptam. Imi intind mana catre noptiera din stanga patului si apuc telefonul. Formez numarul de telefon din dreptul anuntului si apelez.
O voce groasa, a unui barbat, imi raspunde:
- — Alo!
- — Buna ziua! Va sun in legatura cu ...— Lissa! Ai venit? aud vocea mamei venind din hol.
Acopar difuzorul telefonului cu o mana si ii raspund:
- — Da mama, vin imediat! Da, va sun in legatura cu anuntul dat in ziar.
- — Oh da, apartamentul acela … pai, puteti veni oricand sa il vedeti!
- — Chiar si acum?
- — Chiar si acum!
- — Bine,vin imediat!
Ii inchid telefonul si ies din camera,iau jacheta din cuier si ma pregatesc sa plec:
- — Mama, am plecat.
- — Bine, sa vii repede si sa …
- — MAMA!!!
- — Bine, bine …
Inchid usa in urma mea si cobor iute scarile. Frigul de afara imi inteapa obrajii. Urcin masina, apas pedala de acceleratie si pornesc la drum.
Ajung la adresa data in vreo 30 de minute. Cobor din masina si vad un bloc mare, cenusiu.
Ma indrept catre usa, unde ma asteapta un barbat inalt, uscativ, cu parul de culoare inchisa adunat sub o sapca.....— Buna dimineata! Dvs sunteti domnul cu apartamentul?— Da, eu sunt. Milo Milovich! Incantat!
— Lissa Smith! Incantata sa va cunosc! Putem vedea apartamentul?
— Da, bineinteles.
Intram in holul blocului,o incapere primitoare, cu cateva ghivece de flori ici si colo.
Urcam cu liftul pana la etajul 6 al blocului, dupa care intram in holul ingust cu un iz puternic de mancare. Traversam holul si ajungem in fata unei usi.
— Acesta este apartamentul 666! spune entuziasmat Milo,dupa care descuie usa.
Pasesc sfioasa inauntru, Milo fiind in urma mea.
O briza de aer rece imi biciueste fata,dar nu ii dau atentie, crezand ca este fereasta deschisa. La capatul holului tapetat de usi se deschide o incapere imensa, o sufragerie moderna in mijlocul careia stau doua fotolii, o sofa si o masuta batuta in pietre sclipitoare. Ma sez pe fotoliu, simtind iarasi briza aceea rece. Ferestrele sunt inchise. Mi se pare ciudat, dar privesc catre Milo si figura lui absenta, si imi dau seama ca el nu simte nimic.
Sa fie cu mine ceva? ...— Deci, cum vi se pare?
- — Superb! Deabia nu mai bat atata drum!
- — Lucrati in apropiere?
- — Nu, sunt in primul an de facultate si merg zilnic cu masina o groaza de timp.
- — Oh,da! Deci?
- — Da, accept!
- — Bine! Aveti actele aici! Semnati aici si aici, spuse el aratandu-mi doua locuri pe actul de proprietate si dandu-mi un stilou.
Milo imi ureaza o zi buna si pleaca. Ma arunc in noul meu pat si ma fac comoda.
Suna telefonul.
E mama. Ii raspund si ii spun ca mi-am gasit un partament in care sa locuiesc.
Apartamentul 666!E incantata pentru mine si ma felicita!
Vin obosita de la facultate.
Liftul este stricat,asa ca urc scarile: 6 etaje - mai bine ma sinucideam. Ajung intr-un sfarsit, care imi pare o vesnicie, in fata apartamentului.
O doamna elegant imbracata iese de pe usa de alaturi...— Buna ziua! Ma saluta doama cu haina groasa de blana.
— Buna ziua! Ii raspund eu sfioasa, nestiind ce sa ii spun necunoscutei.
— Ai facut o alegere proasta! Imi spune ea cu tupeu. Daca nu stiai fetito, aici a locuit o femeie sadica si urata de toti, care s-a spanzurat. Nimeni din toti cei care s-au mutat aici nu au rezistat mai mult de 6 zile, zise femeia dupa care a inceput sa coboare scarile.
Deci voia sa ma avertizeze in legatura cu ceva rau.
Tot nu intelegeam ce aveau cu totii cu cifra 6.
Am intrat in apartament, imi arunc cartile pe masa din sufragerie si ma duc sa mananc.
Seara isi facu prezenta aparitia.
Am tras draperiile dormitorului si am incercat sa dorm. Dar nu puteam sa dorm.
Ma uit la ceas: 23:06. Simteam ca se va intampla ceva rau.
Stiam ca ceva nu e in regula cu mine.
Stateam intinsa pe spate in patul rece.
Mi-am intins mana sovaind printre cearceaful rece in cautarea telefonului.
Formez numarul unei colege de la scoala si vorbesc cu ea pana cand aceasta cada prada somnului. Si eu tot nu pot sa dorm.
Pe la 23:50, ies din camera si ma indrept spre bucatarie. Imi fac o cafea tare si aromata pe care incep sa o savurez, uitandu-ma la un film de groaza.
Exact cand suspansul era mai mare, aud un ciocanit la usa.
Dau volumul televizorului mai incet si ascult mai atenta. Bate din nou.
Si din nou.
De 6 ori, din ce in ce mai tare...
Ies din dormitor si ma indrept catre usa. Privesc ceasul de pe peretele holului: 00:06. Cine ar veni in vizita la ora asta?
Privesc prin vizor si vad o femeie scunda, tanara,cu o fata alba,palida si cu ochii rosii de oboseala. Ii deschid, desi mi se pare ciudat, si o intreb:
CITEȘTI
O mica poveste cu vampiri si demoni
VampireMa numesc Lissa Smith. Iata povestea mea : Intr-o zi de iarna , gasesc masina plina de zapada parcata intre o rabla de prin 1900 si un SUV imens. Reusesc sa ies din parcare cu cateva zgarieturi incasate de la rabla pe care am lasat-o cu bara din spa...