Öfke

42 2 0
                                    

Sinan evden çıkar ve bahçede Aslı ile Fatih'i konuşurlarken görür. Hemen yanlarına gitmez.

Aslı : Ne zamana kadar sürecek bu öfke? Ne zaman geçicek içimdeki acı?
Fatih : Sen aşktan bahsediyorsun. Seninki öfke değil aşk Sinan'a karşı duyduğun sevgi.

Tam o sırada Sinan Aslı'nın bahçesine girer.

Aslı : Ne oluyor ? Böyle elini kolunu sallaya sallaya giriyorsun.
Sinan : Bugünkü yaşadıklarımızı unutma Fatih en ufak bir hatağında bugünkü yarım kalmış herşey tekrarlanır.
Aslı : Ne oldu bugün Fatih ?
Sinan : Oyun arkadaşın sana anlatmadı mı ? Bak nasıl bir oyun oynuyorsun uz bilmiyorum ama...

Aslı bu adama ilgi gösterme bu adam senin göstereceğin en ufak bir ilgiye muhtaç! Ama gösterdiğin ilgi yetmiyor. Hep daha fazlasını istiyor ve bu arada Nisan'la benim kardeşim ile oynuyor.

Aslı : Ne söyliyeceksen söyledin bak sana cevap bile vermiyor.
Sinan : Beni dinlemediğine çok pişman olacaksın Aslı.
Aslı : Sinan bahçemden çıkarmısın ? artık git burdan Sinan git!

Sinan bir şey demeden öfkeyle çıkar gider. Aslı'yı çok seviyordur onu kaybetmek istemez.

Aslı : Sinan ne demek istedi Fatih ?
O seni suçlarken neden sustun ? Niye ona cevap vermedin ?
Fatih : Evet benden cevap bekledi ama ben onun gibi olamam. İstesemde olamam.
Aslı : Yanlış bir şey yapmadın değil mi ?
Fatih : Ben sana istesem de yanlış bir şey yapamam.
Aslı : Ya Nisan'a ?

Fatih konuyu değiştirir. Cevap vermek istemez.

Fatih : Artık içeri gir istersen hava soğudu üşüme.
Aslı : Eğer Sinan'a olan öfken yüzünden Nisan'a yanlış bir şey yaptıysan bu herkesten çok seni mahvedicek bilesin.

Aslı Fatih'in yanından kalkar  ve içeri girer. Fatih Aslı'nın söylediklerini ve olanları düşünmeye başlar. Nisan olan bitenden habersiz odasında resim yapmaktadır. Sinan gelir.

Sinan : Nisan konuşabilir miyiz ?
Nisan : Bence biz herşeyi konuştuk. Konuşacak bir şey kalmadı.
Sinan : Hayır abicim sen konuştun ben dinledim. Şimdide ben konuşmak istiyorum.
Nisan : O silahı kafama dayadığımda ne söylediysem şimdide aynıları geçerli.

Sinan : Konuşma ama dinle. Bak Fatih'le bir daha uğraşmayacağım. Fatih'le olan duygularınla yüzleşmem çok zaman aldı. Ama yüzleştim. Peki mutlu muyum ? Hayır, onaylıyor muyum ? Asla Fatih bir çocukluk düşü onunla görüşebilirsin izin veriyorum. Çünkü ben seni çok iyi tanıyorum sen benim kardeşimsin. Ne olursa olsun yanlış bir şey yapmayacağını biliyorum.

Nisan : Yalnış bir şey derken ?
Sinan: Fatih bir düş bu düşü istediğin gibi görebilirsin. Eğer bu düş bir gün gerçek olursa benim güzel kardeşim ozaman beni hiç bir tehditle durduramazsın.

Sinan odadan çıkar yukarıya annesi Güneş'in yanına gider.

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin