Вгадайте де ми трахалися!!! Угу , в сні😂 Ну що ж, читайте цю казку....
Зима.Вечір. Місто в снігу. Я йду в мегамаркет за... КАВУНОМ!!! Ахах це капець. Дивні сни в мене😂 І так, я вибираю маленького кавуна і збираюся йти до каси, але тут появляється Еш... Я з здивування кидаю того кавуна на землю. Еш сміється, ну і я теж.... Потім підходить до мене, знімає з себе куртку і йде на мене. Я почина втікати, сама не розуміючи чого (мабуть в сні він маньяк якийсь був, не пам'ятаю). Біжу до виходу, але чогось уповільнююся і не можу добігти. Він мене наздоганяє, хапає однією рукою закриваючі рот. Я намагаюся вкусити його, але чогось не виходить. Еш веде мене до своєї машини з затемненими вікнами, силою садить на задні сидіння і сам сідає. Я вже не "бикую", ахахах да-да, просто чекаю поки пацан почне робити зі мною щось пошле. Він знімає з мене куртку і кладе її на сидіння водія, стягує джинси і роздвигає мені ноги, потім входить в мене своїми двома грубими пальцями. Я стогну. Тоді він язиком ще більше зволожує кіску, я вже возбудилася так, що готова вже сама його трахнути. Після цього він знову входить в мене пальцями, але вже трьома, при цьому він рухає ними в мені, входити-виходить, входить-виходить, і так багато разів. Потім вже я сама дістаю його великий "інструмент". Він вже збуджений і стоїть. Еш вже надімною і тримаючи мої руки зверху починає по-жосткому входить, а потім з великим темпом трахає. Нас обох накрило хвилею оргазму і він кінчає в мені. А потім я просинаюся вся мокра і збуджена. От так от😂.