⚡>>seznámení<<⚡

19 1 0
                                    

Jmenuju se Emily Brown.
Je mi 17 let.
Měřím 164cm.
Mám hnědé vlasy ale ráda si je barvím.
Baví mě tanec,zpěv a ráda chodím na střelnici.
Nesnáším školu,miluju party a porušování pravidel, jako každý puberťák.
Kluka jsem neměla 3 roky. Předtím jsem jednoho měla, nebyl to vážný vztah ale i tak mi to ublížilo.
Bydlím v L.A. s mojí rodinou, mamkou Elis,Tátou Harrym a ze starším bráchou Fredem
Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Kate Smith.
Můj velký nepřítel je kurvička Stefany Müller,děvkař Justin Bieber a jejich povedené partičky.
Abych vám objasnila proč je nenávidím takže první Stefany děvka co dá kamukoliv na podkaní, namyšlená kráva co si ze mě utahuje,že nemám kluka, narážky typu jsi ošklivá jdi na plastyku atd.. sama má silikony to sami ty její koniny v její partě, asi se ptáte proč je na mě taková, když jsem nastoupila na střední tak hned po tom co jsem vstoupila do naší třídy se ke mě nahrnula a ptala jestli budu její kamarádka (konina) řekla jsem ne protože mám Kate s kterou se znám od mích 4 let a jsme jako sestry.
Další koho k smrti nasnaším je z vyššího ročníku pan Justin debilní Bieber největší "pán" na škole každý se ho bojí a to i kluci, říká se o ňem že dokáže zmlátit jak kluka tak holku do krva prostě žádný slitování. Ale i tak se k němu holky plazí protože je sexy a to dost sexy.Panebože Em o čem to zase přemyšlíš zatřásla jsem hlavou abych ty myšlenky nad jeho sexy tělem,úsměvem krásnýma hnědýma očima sakra dost ! Znovu jsem zatřásla hlavou ...ehm kde jsme to zkončili?.. už vím..
Já osobně se ho nebojím vždycky když mi vyhrožuje tak vybuchnu smíchy a odejdu .. jsi dobrá Em ..ozvalo se moje egoistické já.

Mezitím co vám to tady takhle krásně říkám sedím v lavici a plně (NE)vnímám dějepis.Vedle mne sedí Kate která se soustředí na učivo (ne jako já) co ta stará rašple vykládá.
"Slečno Brown„ odtrhla jsem zrak od okna do kterého jsem čuměla jako kdyby venku byl sám bůh a podívala jsem se dopředu na paní učitelku Styler.
"Jak vidím můj výklad vás vůbec nezajímá pojďte prosím ke mě„ řekla záludně s úšklebkem na ksichtě.
Falešně jsem se usmála a vydala se k tabuli, najednou jsem zakopla o něčí nohu a spadla jsem jak pytel od brambor na zem. Zvedla jsem hlavu abych se mohla podívat která svině mi dala tu zatracenou hnátu před nohy. Kdo jiný tam mohl být naše jediná "Princezna" Stefany s jejíma pipkama vedle sebe a smáli se. Stoupla jsem si, oprášila si nevyditelný prach na zadku a znova jsem se otočila na Stefany
"Krávo„ řekla jsem a shodila její věci z lavice,
"ty děvko jedna co si o sobě myslíš„ vřískla Stef
"Slečno Müler zkroťte ten slovník a vy Brown běžte za dveře„ řekla podrážděně.
"Ale pr..„ nestihla jsem to doříct a úča zařvala "ven hned„ otočila jsem se na patě a vypadla ze třídy.
Seděla jsem na lavičce před třídou a koukala na svoje ruce když v tom jsem uslyšela jak na mě někdo zavolal. Ten hlas,naskočila mi husina z jeho sametového a přitom rázném hlasu ale přitom se mi tak moc hnusil.Naštvaně jsem se podívala směrem od kud jsem slyšela jeho hlas.
"Co chceš Bieber„ zasičela jsem.
Seděl skoro vedle mě akorat seděl naproti své třídy.
"Hej máš krámy nebo co krávo" zasičel mi na zpátek.
"Co ti je do toho jestli jo nebo ne a vůbec na mě nemluv ty zkurvenej Biebere!" Naštvaně jsem vzřískla.
Rychlím pohybem vztal a aniž by jsi řekl Švec byl u mě. Nadskočila jsem když mě chytil pod krkem.
"Tak poslouchej holčičko ještě jednou mě takhle nazveš nebo mě oslovíš nějak sprostě dopadneš špatně už tě mám plný zuby" zašeptal mi do ucha.
Zamrazilo mi, při tom jak se jeho dech odrážel od mé tváře.
Probudila jsem se z tranzu a doslova moje prořízlá huba řekla
"drž hubu nebojím se tě ty debile„ zasmala jsem se do toho a chtěla odejít.
Hned mě chytil za loket a přitáhl zpátky, jak jsem si sedla pocítila jsem štiplavou bolest na tváři ON MI DAL FACKU!!!?? Podívala jsem se na něj nevěřícně. Měl kamenný výraz a v očích jsem mu viděla zlost a tu největší temnotu. Už neměl ty své krásně karamelovo čokoládové oči. Měl je černé, černé jako nejtemnější místo na zemi a černější jak noc. Přece jenom mě to nedalo a ja si znova otevřela pusu.
"Ubožáku„ Sikla jsem v tu ránu jsem dostala znova další ale ne tentokrat facku ale pěstí, svalilo mě to na zem kde mě musel ještě ten bezcitnej zmrd kopnout do břicha. Pak prostě odešel jakože nic .
To snad nemyslí vážně začalo mi být na zvracení rychle jsem vztala a běžela na záchod kde jsem si klekla a všechen obsah mého žaludku skončil v záchodě a po mém vele dílu jsem spláchla. Asi dalsi 5 minut jsem probrečela opřená o stěnu.Rozhodla jsem se uz postavit.
Zapřela jsem se o záchod a vyhoupla se na nohy. Otevřela jsem dveře od kabinky a šla si umýt pusu.Podivala jsem se na sebe do zrcadla, zhrozila jsem se když jsem se viděla ...nateklá a celá červená tvář, roztrhlý ret a rozcuchané vlasy.. no nemluvit..upravila jsem se a šla zpátky do třídy naštěstí už na chodbě, ten Kokot nebyl. Když jsem přišla byla už jiná hodina omluvila jsem se a šla si sednout vedle Kate která už věděla že se něco dělo. Drkla do mě,kývla hlavou a pohladila mi líčko.
Mávla jsem rukou aby to neřešila. A poslouchala výklad učitele.
Dnes jsem začala úplně totálně nenávidět Biebera...
Počkej ty zmrde oplata bude sladká ........
Ahoj lidi.
Je tu první část této knížky snad se vám líbí :)
Omlouvám se za chyby nejsem moc dobrá v češtině tak to snad kdyžtak pochopíte.
Co si myslíte, že naše milá Emily provede Justinovy?
Budu ráda když dáte⭐✶

💜AS LONG AS YOU LOVE ME💜Kde žijí příběhy. Začni objevovat