1.BÖLÜM

8 1 2
                                    

Özlem denilen şey sadece sevgiliye duyulur mu ? Hiç sevgilim olmadığı için mi böyle düşünüyorum bilmiyorum;bildiğim tek şey özlemin küçücük birşey olmadığı. Ben 20 yaşındayım ve 10 yıldır hep ailemi özlemekle geçti yıllarım. 10 yıl  çok uzun bir süre yüzleri desen sadece hayal mayel hatırlıyorum. 10 yaşında bir kız çocuğunun hatırlaya bildiği kadarını hatırlıyorum. Şimdi sadece bir bankta oturmuş ailemi hatırlamaya çalışıyorum.

Babam nasıldı ? Sert miydi mesela yada yumuşak kalplimiydi yoksa herkese sertte bana mı yumuşaktı. Birşeyi çok istediğimde sırf kalbim kırılmasın diye izin verirmiydi bana. Peki sigara içiyorum  diye  çok kızar  mıydı bana ; erkek arkadaşımın olduğunu öğrenince kıskanır mıydı beni bilmiyorum o kadar tanımadım babamı tek bildiğim beni çok sevdikleri için arkalarında bıraktılar. Keşkede bırakmasaydılar onlarla ölmeyi onlarsız yaşamaya değişmem.

Geçimimi hergun bir yederde yada hafta bir iş değiştirerek kazanıyorum aldığım para sigarama yetse bana da yetiyor. Okul; evet okuyorum derslerimde harika okul ikincisiyim bu ders çalışmaktan kaynaklanmıyor tabikide benim ders dinlemek okula gitmek dışında yaptığım birşey olmamasından kaynaklanıyor.

Annemler öldükten sonra bana teyzemler baktı. Teyzemin ve eniştemin hiç çocuğu olmadi taki 5 yıl önce teyzem bayilana kadar  teyzem bayıldı ve hamile olduğunu öğrendik oğluna babamın adını verdi Deniz. Deniz çok tatlı bir bebek onu gerçekten çok seviyorum onlarda beni.

Niye mi çalışıyorum yük olmak istemiyorum 10 yıldır zaten onlar bakıyor bana eniştemin durumu çok iyi babası Mersin'in sayılı zenginlerinden. Fakat ben artık kendi ayaklarımın üstünde durmak istiyorum ama çalıştığımdan teyzemlerin haberi yok onlar ders çalışmaya gittiğimi biliyorlar neyseki halâ öğrenmediler. Onları gerçekten çok seviyorum eniştem hep babam gibi davrandı bana bir gün bile kötü söz söylemedi kredi kartları okulum herşeyimi eniştem karşılıyor ve bunu hiç sorun etmedi.

Düşüncelerimden sıyrılmanın vakti geldi artık gitmeliyim teyzem merak etmiştir. Deniz kenarından kalktım eve doğru yürüdüm tam içeri gireceğim an Deniz'i gördüm ne yapıyordu o. 

Evet ilk bölümün sonu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖZLEM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin