Üniversiteye giden Alice Kran sabah kalktı. Annesi onlara yemek hazırladı. Alice yedi. Bugün okulun ilk günüydü. Alice okulun ilk günlerinden nefret ederdi. Babası onu okula götürdü. Sınıfa girdi. Öğretmenler o gün onlarla tanıştı. Sınıfta tek kızıl saçlı Alice'di. Alice beden dersinde yakartop oynadı. Kimse onu vuramadı. Okul bitti. Eve giderken bir araba Alice'e çarptı. Alice'i hemen hastaneye yatırdılar. Tam ölüyordu ki bir doktor geldi ve onun boynundan ısırdı. Alice'in canı çok yanıyordu. Sanki birşey içini kemiriyordu. Uyandı. Yanında bir doktor vardı.
"Günaydın " dedi doktor.
Kendini çok ferah hissediyordu. Hemen kalkmak istedi. Ama doktor mudahele etti. Ve yatırdı.
"Seninle konuşmam gerek Alice"
"Peki sizi dinliyorum"
Alice bu doktoru tanıdı. Boğazını ısıran doktordu bu.
"Sen az kalsın ölüyordun. Benim senin boğazını ısırdığımı hatırlıyorsun değil mi"
"Evet"
"İşte o anda seni vampir yaptım. Bunu kimseye söylememen gerek. Ve gün ışığına çıkma. Ve biraz yavaş haraket et. Bu kanı iç sana iyi gelecektir" dedi ve bir bardak kan verdi. Alice içti. Şimdi kendini daha iyi hissediyordu.
"Yarın görüşürüz ben seni bulurum tamam artık iyisin gidebilirsin" dedi doktor ve gitti. Acaba bu dedikleri gerçek mi diye düşündü. Ve kalkıptı. Annesi ve babası onu dışarda bekliyorlardı.
"İyi misin" diye sordu annesi
"Evet"
"Emin misin"
"Evet anne ben iyiyim. Hadi eve gidelim "
Eve gittiler. Alice uyudu. Sabah olunca annesi onu kahvaltıya çağırdı.
" Ben yemiyeceğim. Karnım tok" dedi ve dışarı çıktı. Okula gitti. Ders işledi. Ve okuldan çıktı. Dünkü doktoru gördü ve onun yanına gitti.
" Gel sana bir vampirin özelliklerini göstericem. Doktorun yanında kendisiyle aynı sınıfta olan bir çocuk vardı.
Alice doktota doğru eğilerek fısıldadı.
"Bu çocuk bizi dinliyor"
"O çocukda vampir. Oğlumdur o"
Çocuğa gel işareti yaptı. Çocukta geldi.
" Bu oğlum James. Bende Paul" dedi Paul
"Tanıştığımıza memnun oldum" dedi Alice. Sonra yürümeye başladılar. Sonra bir ormana geldiler. Alice ne kadar yürüdüğünü şimdiye kadar hiç fark etmedi. En az on kilometre yürümüştü ama hiç yorulmamıştı.
" Sana bir vampirin özelliklerini anlatacağım" dedi Paul
"Peki" dedi Alice
"Bir vampir kan içer. Çok hızlı olduğu için insanlar arasında biraz yavaş yürümelidirler. Gün ışığına asla çıkmayız. Çünkü çıkarsak yüzümüz bembeyaz olur. Ve ölümsüzüz. Bunu unutma. Ve ayrıca çokta güçlüyüz" dedi Paul. ve o anda yanımızda bir kurt belirdi. Bize saldırdı. Alice kurdu tutup uzağa attı.
"O da neydi" dedi Alice.
"Kurtlar. Vampirleri avlıyorlar. Koş!" Kaçmaya başladılar. Alice o kadar hızlı koşuyordu ki bir an kurtların ona yetişemeyeceğini düşündü. Arkasında hemen kurtlar geliyordu. Alice korkmaya başladı. Kurtlar iyice yaklaşınca Alice durdu ve onlara saldırdı. Kurtlar bi o yana bi bu yana fırlatıyordu. James ve Paul de onlara katıldı. Ve kurtlar geri çekildi.
" Onlar niye bize saldırıyor Paul" diye sordu Alice
"Bizim insanlar için zararlı olabileceklerini düşünüyorlar bu yüzden-"
"Bir dakika kurtlar düşünebiliyor mu"
" Onlar kurtadam Alice. İstediği zaman kurt istediği zaman insan olabiliyorlar"
Alice'in boğazı gıcıklandı.
" Sanırım kana ihtiyacın var. Gel hayvan avlıyalım"
Dedi ve üçüde avlanmaya gitti. Alice avlandı boğazının gıcıklığı gitti. Eve gitti ve uyudu. Sabah kalktığında anne ve babası evde yoktu. Hava güneşliydi o gün okula gitmedi. Sonra akşam oldu. Anne ve babası eve geldiler.
"Paul bizi yemeğe davet etti. Gel gidelim " dedi annesi. Gittiler. Orada Paul'un eşi olan Elizabeth de oradaydı. Onunla daha yeni tanştı Alice. Yemeğe oturdular. James Alice'in yanına oturdu. Diğer yanında da annesi vardı. Paul, James, Elizabeth ve Alice yemek yemedi.
" Niye yemiyorsunuz?" diye sordu annesi.
"Biz siz gelmeden yemek yedik. Siz yiyin sağolun" yediler biraz oturup biraz konuştular. Alice hava almak için biraz balkona çıktı. James'de arkasından geldi.
"Merhaba" dedi James.
"Merhaba"
"İyi misin?"
"Evet"
"Dün o kurtları nasıl hakladın be"
"Teşekkürler"
"Bu gece uyumanın tadını çıkar. Çünkü bu geceden sonra uyuyamayacaksın"
"Neden"
"Vampirler uyumaz. Ben tam elli yıldır uyumuyorum"
"Kaç yaşındasın"
Ben yetmiş yaşındayım. Paul yüz yirmi. Elizabeth ise yüz yaşında"
" Ama nasıl bu kadar genç durabiliyorsunuz"
"Vampirler ölümsüzler"
" Evet doğru ya unutmuşum"
Arkadan bir ses
" Alice hadi gidiyoruz"
" Peki anne. Hoşçakal James"
"Hoşçakal"Eve gidip uyudu. Sabah kalktığında hava yağmurluydu.
Alice okula gidip ders işledi. Okuldan çıktı. Babası hava yağmurlu olduğu için babası Alice'i aldı. Eve gittiler. Alice'in boğazı gıcıklandı. Telefonda biriylr mesajlaşıyor gibi yaptı.
" anne arkadaşlarım beni çağrıyor gidebilir miyim?"
"Evet. Gidebilirsin"
Alice dışarı çıktı ve ormana gitti. Bir hayvan gördü ve onun üstüne atladı. Hayvan hırlamaya başladı. Bunun bir kurt adam olduğunu anladı. Ve kaçmaya başladı. Kurtlar çoğaldı. Ve durup onlara saldırdı Alice. Biri Alice'in üstüne atladı. Alice yere devrildi. Kurt onu ısırmaya çalışıyordu. Ve bir anda James, Elizabeth ve Paul kurtlara saldırdı. Kurtlar geri çekildi.
"Aklından ne giyordu Alice" dedi Elizabeth.
" Kana ihtiyacım vardı. Hayvana saldırıyım dedim. Hayvan kurt çıktı"
Gidip avlandı. Yatağa gidip uyudu. Sabah kalktı. Dışarıda yağmur yağıyordu. Okula gideceği için memnundu. Okula gitti James'de gelmişti. Ders işlemeye devam ediyorlar. Tenefüs zili çaldı. Artık yağmur yağmıyordu. Tam dışarı çıkacaktı ki güneş açtı. Hemen içeri girdi. Dersi bitirdiler. Hava hâla güneşliydi. James ve Alice nasış çıkacaklarını konuşuyordu. Askılıkta bir şemsiye buldular. Şemsiyeyi açıp eve gittiler. Odasına gidip uyumaya çalıştı ama uyuyamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler Ve Kurtlar
VampireVampirler ve kurtlar birbirine düşmanlar. Habire birbirlerini öldürüyorlardı. Birgün kızıl saçlı bir kız vampir tarafından ısırılıp vampir oluyor. Ve vaöpir olarak hayatına devam ediyor