Şeyma ve Zeynep Kore'ye okullarını okumaya giderler. Ama sıkıntıları okuldaki tek Türkler onlarmış. İlk önce koreli arkadaşları onları biraz garipsemişler ama sonra alışmışlardı. Bu iki kanka ev tutmak için bir ev aramışlar ve okulun yanında 2+1 bir ev bulmuşlar ve tutmuşlar. O ev için ve dekorasyonu için dönemin bitmesini beklemişler... 1 ay sonra ... bu kanka ev dekorasyonu ve tatil için İstanbul'la gitmişler. Orada İKEA'dan mumluk, paspas, bardak vb. Eşyalar almışlar. İstanbul'daki evlerine gidip biraz dinlenmişler.
biraz dinlenip avm'ye gitmişler. Orada kıyafet alış verişi yapıp yemek yemişler sonra eve gitmişler. Yaklaşık bir hafta Türkiye de kalıp tam Kore'ye geri gidecekleri zaman Zeynep uçak biletlerini almayı unuttuğunu hatırlamış ve okullar bir gün sonra açılacakmış ama en yakın bilet yarın saat 16.30da İstanbul'dan kalkacakmış ve saat 19.30 da Kore'ye varacaklarmış ve bu saatler çok geçti ve Kore'de okul devamsızlık hakkı 7 günmüş bu iki kankanın 2 gün devamsızlık hakkı kalmış. Ama başka çareleri olmadığı için bu son hakkını eğer kullanırlarsa sınıfta kalacaklarmış. Gece bu iki kanka için çok uzun geçmiş ve havalimanı Avrupa yakasında evleri anadolu yakasında havalimanından eve gitmeleri tam tamına 3 saatmiş eve gitmişler. Eve gittiklerinde yemek isteyip yemişler sonra yatmışlar ama ikisinde bu günü günlüklerine yazıp yatmışlar... okullarını iki yılda bitirip İstanbul'la geri dönmüşler artık işlerine başlaya bilirlermiş çünkü onların istediği işlerin hepsi iki sertifikalı insanları kabul ediyorlarmış. Zeynep mimar olmuş Şeyma da cerrah olmuş...
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKALAR İLE YOLCULUK
AdventureBu hikaye birkaç kızın yolculuk hikayelerini anlatıyor. İyi okumalar!!