Harry:Zozadu vyzerala Kendall rovnako ako aj to dievča v parku.
Zvláštne, ale veľa dievčat tak vyzerá, navyše, Kendall vravela, že tam nebola a ja jej verím.
Prečo by mi mala klamať?Selena:
Och, tá potvora!!
O čo sa to snaží?
Chce zbaliť Harryho na ten jej priblblý úsmev?
Harry musí byť vážne sprostý, keď nato naletel...Prečo ja vždy idem po takýchto typoch?
Najprv Justin a teraz Harry.
Ale Harry nie je ako Justin.
Proste nie!!###
Sledovala som Harryho až domov.
Potulovala som sa v blízkosti jeho bytovky, ale keď pár hodín nevychádzal, tak som usúdila, že dnes sa už nikam nechystá a pobrala som sa na odchod.Chcela som ísť cez parkovisko, no tam som zbadala Lily, ako sa pri nejakom aute krčí a pútavo sleduje dej na balkóne v bytovke.
Harryho bytovke.Ona ho sleduje?
Šiblo jej?!-Veď ty robíš to isté,- ozval sa hlások a mal pravdu.
Správam sa ako psychopat.
Harryho psychopat...Lily:
Hlúpučká, Selena, hlúpučká...
Vážne si si myslela, že si ťa nevšimnem?
Bola si pri Harryho bytovke aspoň päť hodín!Dobre, bola som tam aj ja, ale ja mám na to právo!
Harry je môj!
Teda je aj môj priateľ.
A ako jeho priateľka ho musím chodiť kontrolovať.Selena na také niečo nemá právo.
Vlastne má, ak chce byť považovaná za psychopatku.
Nemám jej rovno zavolať lekára?Ale musím uznať, že sa odomňa niečo naučila.
Stará Selena by mu nenapísala ani správu, no tá nová, upravená mnou, ho sleduje až domov.
Bola by som na ňu pyšná, keby to nevyužívala proti mne.Asi som stvorila monštrum...
Kendall:
Chcela som zájsť za Harrym.
Len tak.
Jednoducho som ho chcela vidieť.
No koho som len nestretla na parkovisku?Lily a Selenu.
Neboli spolu, ale každá zvlášť.
Obe sledovali Harryho.Z tej vzdialenosti som dobre videla, ako Lily pri aute sleduje Harryho na balkóne a ako ju pritom pozoruje Selena.
Lily sa na okamih aj pozrela na Selenu, čo znamenalo, že už obe o sebe vedeli.
No ani jedna nevidela mňa.
Stavím sa, že ma ani nevnímajú ako rivalku.
Asi jediná nerobím pred nimi scény, no to sa o chvíľu zmení...Tešte sa, mrchy...!
///
Ahojte💚
Ako sa páči časť?😛
Myslím, že už možno povedať, že mrchy sú všetky, nie len Lily😅😅Časť venujem: Blue_Lol💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙be happy💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Papča👋👋
YOU ARE READING
Fight!✅
FanfictionKeď sa tri najlepšie kamarátky zaľúbia do jedného chalana, znamená to len jedno- boj! #438 in ff #247 in ff