A talajon nyújt éppen Kaylie és Payson. Kaylie-ről tudni kell, hogy ő nagyon szerelmes egy fiúba és ő barátja, viszont a Rocky Mountain Tornaközpont szabályai tiltják a fiúzást.
Payson viszont a szabályoknak és a tornának él, ezért is ő a legjobb évek óta.
Megjelenik Lauren, köszön Kaylie-nek és Payson-nek.
Lauren-ről azt kell tudni, hogy ő kicsit agresszív.2 kislány megy Payson elé es autogrammot kérnek. Payson mivel nagyon koncentrál nem is figyel oda, ezért Kaylie a könyökével odabök neki. Payosn felnéz és mosolyogva rávágja, hogy persze, majd aláírja a papírokat.
Lauren töri meg a csendet.
-Na ti mit fogtok csinálni az olimpia után?
Kaylie ezt válaszolja:Én elmegyek minden partyra és annyi kaját befogok nyomni magamba, amiket a torna miatt nem ehettem, hogy ki fogok durranni.És te Lauren?
-Oh én minél előbb elhúzok Boulderből. Payson?
-Én egyenlőre csak az országos bajnokságra koncentrálok.
Kissé megvonaglik Kaylie és Lauren arca.Kaylie és Lauren odamegy a gerendához beszélgetni.
Lauren így szól:Mi vagyunk a 3 legjobb tornász az országban, biztos hogy kijutunk az országosra is.
Kaylie:-Hello, Payson a legjobb már évek óta.
Lauren:-Jó az most mindegy, de biztos kijutunk az országosra és még a dobogóra is felállhatunk.Ahogy elmondta ezt Lauren egy új lány elkezd egy talajgyakorlatot.
Laurenék szeme szinte kidülled és Lauren kétségbeesetten odafut az edzőhöz Martyhoz.
-Edző ki ez a lány?
-Ő Emily Kmetko, a csapat új tagja.
-Mi?! De ugye nem fog versenyezni a holnapi válogatón?
-De Lauren ő is fog-és ezzel a mondattal Marty otthagyja Laurent.Payson mosolyogva odamegy Emilyhez és kedvesen fogadja.
Amikor már Payson is bemutatkozna Emily megszólal, hogy látta már őt, legalábbis a TV-ben.
Marty elmondja Emilynek, hogy az ösztöndíjához az anyukájának alá kell írnia pár papírt.Emily azért kap ösztöndínat, mivel szegény a családja.
Lauren már be is szól Emilynek a tornadressze miatt.
Mikor Lauren elmegy Kaylie bátorítja Emilyt, hogy ne foglalkozzon Laurennel, kicsit indulatos.
VOUS LISEZ
Make it or break it
Roman pour AdolescentsEz a story egy sorozat alapján íródik, ami nem fejeződött be de én most befejezem, kicsit másképpen. 3 tornászlányról szól, akik a legjobbak között vannak az országban, viszont megjelenik egy új lány, aki elveheti valamelyik lány helyét, amikből ves...