Seversiniz...
Hem de çok seversiniz. Canınız
pahasına ne olursa olsun , kör kütük
aşık olursunuz. Siz aşk nedir onla öğrenirsiniz. Herşeyinizde o olur, çünkü aklınızdan bir türlü silinmez onun ismi. Onunla çok mutlu olursunuz. Taaa ki o sizi bırakmak istediğini söyleyene kadar. O his nasıl biseydir diye sorarsanız hemen söyleyeyim. O sizden vazgeçtiğini söyleyip sizden gittiği an annenizin ölümü gibi yerle bir olursunuz. O an ne yapacağınızı bilemezsiniz, beyninizden vurulmuşa dönersiniz. Ve işte hayat tam olarak o günden sonra başlar. Neyin ne olduğunu o an anlarsınız. Sevilmediğinizi, sadece ona olan aşkınızın sizi kör ettiğini anlarsınız. Hayat artık sizin için zindandır. Onunla yaşadığınız bütün anılar gözünüzün önünden bir film şeridi gibi geçer. Geceleri uyuyamazsınız. Eskiden rüya gibi yaşadıklarınızı artık kabus olarak görür olursunuz. Her gece kalkıp ağlamaktan gözleriniz mosmor olmuştur. Artık morgda yatan bir insan kadar Soğuksunuzdur. Çevrenizdeki insanların klasik tesellileri sizi ilgilendirmez bile artık o kelimeleri duymaktan nefret eder olmuşsunuzdur. Çünkü biliyoruz ki herkes ne derse desin sizin yaşadıklarınızı kimse bilemez. Aklınızdan bir an olsun çıkmaz. Hatta hala beklersiniz belki geri döner diye. Ama o çoktan hayatına başkalarını almaya başlamıştır bile , hatta belkide mutludur. En çok da bu koyar zaten, sizin hayatınızı yerle bir eden adamın yeni bir hayata çoktan başlamış olması. Artık kimseye güvenemez olursunuz. Çünkü her hayatımıza giren kişinin sizle sadece oynayacaklarını düşünürsünüz. Siz zannedersiniz ki artık kimseyi sevemem, sevmicem. Aslında önemli bir yeri unuttunuz o da şudur ki siz artık eskisinden daha güçlüsünüzdür. Hayatın size karşı oynadığı o küçük oyunlarından birisinin üstesinden gelmeyi başardınız. Zor da olsa , ağlasanızda , her gece bağırarak kalksanızda oldu işte artık o yok onun yokluğuyla yaşamayı öğrendiniz artık. Yeniden başladınız hayata şunu unutmayın ki siz kimsenin varlığıyla var olmadınız, yokluğuylada ölecek haliniz yok . En güçlü kişi sizsiniz artık. Değer verdiğinizi değil , değer gördüğünüzü sevme vakti artık...