*mse ni la kau bt pgai bgaii..duhh sakit nya perut* kata jihyo sambil berlari di kaki lima mencari tandas..tjumpa perkataan hwang jang sil trus msuk tnpa melihat tandas namja je yeoja..
"wuu lega... Hishh..nsib baik kelas xmula lagi" jihyo melangkah ke sinki sebelum dia mendengar bunyi sayup2 suara yeoja..*aik?? Knape tu,,sakit ke?? * jihyo melangkah ke pintu yg menghasilkan bunyi tu..
"chakkaman... Jgn la gopoh..nti dpt gak.."
"i cant stop moan now...please oppa...i need you..saranghaeyo oppa"
"oh yeahh,sulk it..chagi ergh"Bunyi erangan itu membuatkan jihyo tercengang *aishh..tandas perempuan blh ke masuki lelaki?? Eee xberadab langsung... *gumamnya sendirian lalu keluar sebelum terperasan ad sign board tulisan 'namja'
"arghhh!!! Kenapa aku salah masuk?? Pabo mongji... Aigooo.." jerit jihyo tiba2...
lalu berlari.. Sebelum berpatah balik teringatkan fail yg ad di sinki..
"pehal ni??" tegur suara namja
Jihyo mendongak sebelum membuntangkan mata kerana lelaki itulah yg melanggarnya... *malangnya nasib aku...again, aku jupe dia..* "ape pandang2?? Pesal masuk tandas laki ni?? Mate xde ke?? Err wait!! Ko kan yg langgar aku tadi??" kata lelaki itu."ape??!! Aku langgar ko?? Ko yang langgar aku ye?? Mohon bodo..kau tu xde mate.." jerkah jihyo
"ssshh-" xsempat berkata lanjut
"taehyung oppa!! Eodi-ya" kedengaran suara yeoja "you dont make me cum perhaps..ppalliwa.." jihyo merengus seraya tersenyum sinis *aaa,,,diorang rupanya tadi..gila jugak budak depan aku ni*"ape?? Gila ke hah?! You never doing that ohh no... Wanna do that with me..auch..im busy now..so sila amik no giliran yer??!im wanna make you moan my name.."kata taehyung sebelum selamba kembali kepada yeoja itu..
"ggila!! Crazy fucker..u dont deserve me.." kata jihyo sebelum melangkah keluar.
………………………………………………………
Hai..pemdek sgt?? Maafla..masih newbie..n sorry about byuntae part..but not hard feeling la..sy kasi sikit saja..lagipun saya sedang mencuba mencapur adukkan some passion side..n im trying..soddy buddy..pai pai
YOU ARE READING
Miss keypochi
General Fictionmengisahkan Song jihyo yg bkerja di agensi penyisatan persendirian appanya..selaku seorang yeoja yg brumur 18taun appanya tlh brtegas utk mahukan dia mnyambung plajaran..sekaligus memulakan misi yg tlh diamanahkan bermula disitu dia tlh menemui namj...