Aldatılış

34 2 0
                                    

Bugün sevdiceğimle 7. yılımızdı. Akşam çok güzel bir yemeğe çıkıcakmışız. Çok güzel gözükmem gerekirdi, her ne kadar ona her halim güzel gelsede bu özel bir gündü ve sanırım bugün bana evlenme teklifi edicekti. Daha önceden aldığım kırmızı dantelli mini elbisemi giyicektim. Saçlarım doğal kıvırcık olduğu için onlara dokunmayacaktım. Bir de kırmızı rujumu sürdüm mü hazırdım işte. Evet çıkmıştım sonunda, yine her zamanki gibi yarım saat gecikmiştim ve yine her zamanki gibi o bunu normal karşılayacaktı. Ama restauranta vardığımda onu göremiyordum aksine bizim can dostumuz Ozan'ı görüyordum. Bana doğru yaklaştığında birşeyler olduğunu anlamıştım ve hemen paniğe kapıldım. Bana simsiyah gözleriyle bakarak mektup uzattı birşey diyememişti ve hemen gitmişti. Ne olduğunu anlayamamıştım. Mektubu açıp açmamakta kararsızdım. Sanırım bu sevdiceğimdendi ve mektubu açtım.

      Üzgünüm Hira. Sana bunları demek istemezdim aynı zamanda yaşatmakta. Bana kızıcağını biliyorum. Yanında olsam bana bağırışını ve "seni hiç affetmeyeceğim" demenide biliyorum. Özür dilerim, bunu demem pek birşey farkettirmesede yinede özür dilerim. Beni anlayacağını umarak birkaç bişey demek istiyorum. Biliyorum bugün 7. yılımızdı. Hatta dün akşam sana yüzük almıştım ömürlerimiz bir olsun diye. Ta kii o akşam içip başka kadının yanında uyanana kadar. Biliyor musun sevgilim? Bütün gün seni anlattım ona. Mutluluğumu seni kısaca mutluluk sebebimi anlattım. Ama o kadar içmişimki neler yaşadığımı bilmiyorum hatırlamıyorum. Ağladım hemde çok bir fayda olmadığı halde ağladım seni tekrar kazanamayacağımı düşündükçe yeniden ağladım. Tekrar özür dilerim. Seni hep sevdiğimi çok sevdiğimi unutma olur mu? Sana mutlu ol demek isterdim ama olamayacağını biliyorum. Kendine iyi bak küçük kadınım. 

                                                                                                   Seni hep seveceğim

                                                                                                              Özgür

AldatılışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin