Inițierea cărții

4 0 0
                                    

Aceasta carte este o povestire din suflet a vieții unei ființe cu o personalitate foarte puternica și demnă de urmat. Denisse, este una dintre cele mai explozive persoane pe care Ada o cunoaște. Totul o sa fie prezentat obiectiv, din viziunea Adei.
Născuta în 13 August 2000, zodia leu, e deja de inteles ca e o fire pe cât de nebuna, pe atat de deșteaptă. Ea face parte dintr-o familie modestă, alcătuită dintr-un tată plin de viața, un ex-fuckboy, și o mamă foarte cerebrala și rațională .
Felul in care Ada si Denisse s-au cunoscut a fost implicit prin intermediul părinților . Tatăl ei este fratele mamei Adei. Deși distanța era destul de mare, pentru ca Denisse stătea in Red Tower, iar Ada în Hacker Ville, le-a determinat ca la început de drum sa nu fie prea apropiate, însă cu timpul legătura dintre ele se va solidifica atat de tare, încât nimeni și nimic nu va putea sa le rupă legătura.
Verile erau cele mai incitante momente ale copilăriei. De când soarele răsărea, pana când apunea, nimic nu o putea opri pe Denisse.
Cu genunchii juliți, alături de un nokia pe care cântau câteva melodii ale Andreei Balan, printre care "oops eroare", umbla pe strada fără ca măcar sa simtă lipsa mâncării. Plină de energie, se avânta in orice oportunitate pe care o vedea. Atat de infantila, însă drăguța, era și diabolica. Un orgoliu de nestăpânit, și o ambiție de necontrolat.
Era vremea aceea din an, când Ada venea in vacanța in Red Tower, iar destinele lor se incrucisau.
Era pentru prima oară când Ada avea un iubit. Denisse era cheia ei către fericire, pentru ca Iliada, mama Adei, ii permitea să iasă afara doar prin intermediul lui Deni. Erau la pachet.
Din puerilitate și imaturitate, cea din urmă mereu voia sa plece acasa cât mai repede, astfel Ada își sacrifica iubirea in fata puterii si măreției ei.
Ceva s-a schimbat, in momentul in care Denisse a început sa iasă cu grupul băieților rebeli din Turnu Roșu. Aici s-a produs o mică ruptură. Era și vârsta, dar și timpul . Ce împlinise 10 sau 11 ani. A cunoscut un băiat lângă care va urma o povestioara de dragoste destul de îndelungată in copilăria ei. Ieșea noapte de noapte, cu niște copii extraordinar de fraieri, lipsiți de cultura și de orice urma de bun simț. Totul însă pentru el. Dragostea ei era însă imposibil de săvârșit, deoarece fratele ei , Dany era prieten foarte bun cu Andrew(băiatul din viața Denissei) iar el nu putea concepea o poveste de dragoste între sora lui și un băiat care întruchipa caracterul lui Andrew.
Suferința începea sa apără, de unde și stârnirea unor noi aventuri.
Primul ei sărut, un moment magic in inițierea ei ca persoana, chiar pe șinele de tren. Neexperimentata, rușinoasa și constrânsă, buzele lor s-au atins pentru prima oară. Era învăluită de o perdea luminoasă, in totalitate. Visul ei devenise realitate. Peste ceva timp, hopurile și fluturașii din stomacul ei, ii vor fi astupați, atat de cuvintele aspre ale fratelui ei, însă și de o noua iubire, care nu va fi chiar atat de pasionala precum prima. Stehpenew va fi un nou capitol in viața ei. Frumusețea lui, zâmbetul ademenitor, o vor face sa ii pice in brațe. Presiunea sentimentelor era prea mare, iar vârsta nu ii permitea sa gândească multe chestii vis-a-vis de persoana de lângă ea, așa ca nu a mai suportat, iar inima ei a luat o întorsătura grozava. Stephenew dispare atat de repede, precum a și apărut.
Primește un cățeluș, pe care o va numi Sasha, mica ei ruptura de rai, de care se va bucura imens, îngrijind-o cu mare dragoste.
Vara care ii va aduce o revelație asupra propriei persoane, e aceea in care Soranne, o tipa energica și plină de viața din Canada, chiar verișoară cu Stephenew, redescoperă cele mai interesante ținuturi ale Red Tower-ului, pe care Ada si Denisse nu le-ar fi valorificat niciodata îndeajuns de mult, pentru ca tărâmurile acelea erau obișnuite. Soranne era persoana necesară, care putea sa schimbe percepțiile oricui. A transformat vechiul sat plictisitor, intr-un loc plin de minunății naturale. Denisse a fost atat de inspirata de aceasta persoană, încât s-a hotărât sa-și schimbe viața intr-un mod cu totul miraculos. Cu voința și motivatie, era sufletul petrecerii, oriunde s-ar fi dus, o plăcere necesară și nelipsita de la un bairam.
Cu timpul ea a crescut, și a început procesul ei de maturizare, dar asta nu i-a stat in calea distracției.
Printre picăturile de apa(numite băieți) a mai fost cineva care a jucat un rol important in sufletul ei.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 17, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Trăiește până la limiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum