Pain
Kiedy do twoich uszu zaczął docierać dźwięk śpiewu ptaków, delikatnie otworzyłaś powieki. Próbowałaś zorientować się co się wydarzyło i dlaczego jesteś przez kogoś niesiona. W końcu kiedy przypomniałaś sobie, że jesteś porywana, zaczęłaś się szarpać i krzyczeć w niebowłosy.
-Odstaw mnie na ziemię, ty źle zrodzona wiewiórko!!!
-Nie krzycz, inaczej następnym razem obudzisz się na dnie rzeki.-Oznajmił to takim głosem, że po twoim ciele przeszły ciarki, a krew zamarła ci w żyłach. Odetchnął i szepnął do siebie.-Od razu lepiej... Zapomniałem ci się przedstawić, jestem Pain. Jestem Bogiem.-zwrócił się do ciebie. Kiwnęłaś głową i zaczęłaś zastanawiać się, w co się wpakowałaś.
-A gdzie mnie niesiesz?-spytałaś
-Udajemy się do bazy Akatsuki. Od dzisiaj będziesz członkiem mojej organizacji.-odpowiedział, patrząc na ciebie ukratkiem.
-A jeśli nie chce?
-Wtedy zginiesz.-rzekł z powagą, zupełnie nie przejmując się w jaki sposób to wypowiedział.
-Ty marny śmiertelniku! Jak śmiesz mnie do czegoś zmuszać! A zwłaszcza do śmierci!-wykrzyknęłaś, dając ponieść się emocją. Ale gdy poczułaś jak aura zaczęła w jednej sekundzie się zmieniać, postanowiłaś się nie odzywać.
-Teraz nie żartuje. Jeśli dalej będziesz otwierać tą wiecznie gadatliwą jadaczkę, to zabije cię tu i teraz bez żadnych skrupułów.-Powiedział, a jego Rinnegan błysnął niebezpiecznie. W tym momencie byłaś pewna jednego. Jeśli się go nie posłuchasz, będziesz miała przerąbane.
-A idź na drzewo jeść orzeszki...
Sasori
Po wybudzeniu się, od razu zorientowałaś się, że jesteś niesiona przez marionetkę. Twoje oczy szukały sprawcy tego zamieszania. Czerwone włosy i skupione brązowe oczy.
"Boże, to znowu on... Brońcie mnie niebiosa." Przeszło ci przez głowę, tym samym wyrywając się z uścisku lalki. Gdy tylko ci się to udało, pobiegłaś najszybciej przed siebie. Omijałaś wszystkie drzewa, słysząc dźwięk szybkich kroków za sobą. Kiedy miałaś się bardziej rozpędzić, twoje ciało zostało zatrzymane. Chciałaś się poruszyć, jednak przed tobą pojawił się znany ci już mężczyzna.
CZYTASZ
Akatsuki Boyfriend Scenarious
FanfictionAkatsuki Boyfriend Scenarious! Czyli twoje życie z jednym z przestępców rangi S! Postacie występujące: -Pain -Sasori -Deidara -Itachi Uchiha -Tobi/Obito Uchiha -Hidan -Kisame Hoshigaki -Kakuzu