Het is zomer.
ik zit in nog in het 5e uur Aardrijkskunde en dat is altijd al je stomste vak geweest. Toen de bel ging, ging je zo snel mogelijk naar je kluisje om je spullen te maken en naar huis gaan. Toen je thuis was werd er aangebeld. Het was v/n (VN - verzonnen naam-)( je hebt ook y/n - yourename-)
Hij kwam voor je tweeling zus " Julia". Hij kwam langs omdat hij wou afspreken met Julia. Je zus wou heel graag dat je meeging. Maar jij was aan het afspreken met je Beste vriendin ( Jay) Maar zij vond het niet erg. toen we oow (onourway) waren gingen Jay en ik naar de Winkel om nog wat Eten te kopen. Toen we in de Winkel waren , zag je beste vriendin een bekend iemand. Hij heette : Jayden. jullie twee gingen steeds dichterbij hem staan en als snel genoeg had hij het door. Jullie betaalde af en gingen weer naar V/N. Maar je zag dat Jayden precies de zelfde kant op ging als jij. En toen je aangekomen was bij V/N ging je vragen stellen over Jayden. Je kwam erachter dat hij de stiefbroer was van V/N.
V/N heeft een trampoline dus jullie besloten om erop te gaan. Jayden ging ook mee. Jij en Jayden hadden het al de hele tijd gezellig. Morgen was de laatste dag van school dus had je bijna vakantie. Jij ging naar Kreta en daar had je al super veel mensen ontmoet dus jij had echt zin in de vakantie.
sorry voor het korte deeltje maar dit stuk heb k zelf ook meegemaakt en k moet ook een paar dingen veranderen dusja. Let niet aub niet op de spelfouten. Stemmen zou lief zijn. Kusjes Jeanny
YOU ARE READING
The moment
RomanceThis book is about a difficult 'relationship'' . The book is a bit about me and further i've made it up. This book is dutch but am going to make books in English- i'm not good at English