Dagen gingen voorbij en jij was al bezig om je koffer in te pakken voor Kreta. Je zou vandaag nog met je beste vriend naar Jump XXl gaan, zodat je moeder nog ff rustig kon inpakken want jullie zouden die nacht vertrekken. Bij JumpXXl aangekomen gingen we eerst lasergamen. Natuurlijk won jij niet haha. Je werd de hele tijd achtervolgt door je bff omdat hij niks zag terwijl hij team rood was en jij team blauw. Na JumpXXl word je opeens geappt door het stiefbroer van Jayden, hij zei : Jayden likes you but don't tell hem. Je was helemaal verbaasd. Maar je moest verder je koffer inpakken want je ging ook bijna op vakantie.
de dag was voorbij en ik kon niet slapen ook al waren het maar 3 uurtjes dat je kon gebruiken. Dus je zat de hele tijd je zus te irriteren en wakker te houden zodat jij niet de enige was die wakker was. "3 uur s'nachts "DOE U GORDELS GOED VAST, ONDER UW STOEL LIGT EEN REDDINGSVEST BLA BLA BLA
je was bijna aan het opstijgen en je voelde je al niet lekker dus je besloot te slapen maar je werd telkens weer wakker door de erge buikpijn die je had. Je liep naar de wc maar er kwam niks uit. Alsof je zware lucht vast zat in je buik. Bij de landing deed je broer steeds irritant want je voelde je nog steeds niet lekker. Dus je moest overgeven. Je broer begon de hele tijd te zeggen : ahh je stinkt echt uit je bek man. Maar het boeide je niet en blies expres in ze gezicht nadat je een slok van je water dronk. Toen we werden opgehaald met de taxi naar ons Appartement ging je gelijk naar de wc. Mama en je broer wouden rusten dus jij en je zus gingen naar het strand en even afkoelen. Je kon niet echt afkoelen want het water was warm haha. Toen we weer terug kwamen. gingen we douchen en even rusten van de dag die we hebben gehad.
LAATSTE DAG VAN DE VAKANTIE
je stond op het punt om te gaan douchen. Je kijkt nog even op je telefoon en je ziet dat je een bericht krijgt van iemand die je had ontmoet voordat je naar Kreta ging.Je stond geschrokken op want je wilt weten hoe hij jou nummer heeft gekregen. Je loopt weg naar het balkon en begint vanuit het niets te staren. Je zit de hele tijd na te denken hoe het kan, en waarom hij jou heeft geappt.
Wie denk je dat het is? Sorry dat k steeds korte stukjes schrijf. Ik denk zelf dat dit een kort boek word. Sorry groetjes Jeanny <3
YOU ARE READING
The moment
RomanceThis book is about a difficult 'relationship'' . The book is a bit about me and further i've made it up. This book is dutch but am going to make books in English- i'm not good at English